شرایط نو وام مسکن جوانان اعلام شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سرپرست بانک مسکن شرایط نو پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال 1402 را اظهار داشت.

شرایط نو وام مسکن جوانان اعلام شد

به گزارش ایسنا، علی عسکری با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن جوانان برای افتتاح نمایندگان در سال 1402 افزایش یافته است، اظهار کرد: سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح نمایندگان درسال 1402 و در منطقه ها مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده است که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران 16 میلیارد ریال، در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 14میلیارد ریال و در سایر منطقه ها 12 میلیارد ریال خواهد بود.

سرپرست بانک مسکن اضافه کرد: سقف تسهیلات متعلقه بعد از گذشت 15 سال تمام در شهر تهران 40 میلیارد ریال، در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 34 میلیارد ریال و در سایر منطقه ها 28 میلیارد ریال خواهد بود.

وی گفت:حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام منطقه ها جغرافیایی کشور 8 میلیون ریال است و درصورتی که سپرده گذاران بخواهند از سقف تسهیلات بهره مند شوند می باید براساس دستورالعمل های موجود مبالغ بیشتری واریز نمایند.

گفتنی است مشتریان می توانند برای دریافت جداول حساب پس انداز مسکن جوانان حاوی اندازه تسهیلات، مبالغ واریزی و ضرایب مشخص شده برای دریافت سقف تسهیلات به پورتال بانک به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه نمایند.

منبع: فرارو

به "شرایط نو وام مسکن جوانان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نو وام مسکن جوانان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید