شاهکار جدید ای اف سیرک علیه فوتبال ایران؛ تیم ملی ایران اجازه حضور در جام جهانی را ندارد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب، تاریخی و منحصر به فرد و در راستای حمایت همه جانبه از کشورهای عربی، اجازه حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در جام جهانی صادر نکرد.

شاهکار جدید ای اف سیرک علیه فوتبال ایران؛ تیم ملی ایران اجازه حضور در جام جهانی را ندارد

پس از اینکه به علت ادامه فرایند شیوع کرونا ویروس در قاره آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2021 را لغو کرد؛ فیفا مشخص تکلیف 3 نماینده آسیا در جام جهانی را به AFC واگذار کرد و نهایتا دقایقی قبل این نهاد در ادامه تصمیمات خود علیه ایران و در راستای منافع کشورهای عربی، در عین ناباوری اجازه حضور تیم ملی ایران در جام جهانی 2021 روسیه را نداد.

براساس اعلام فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی کشورهای ژاپن، عمان و امارات را به عنوان نماینده های آسیا معرفی نموده است.

این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا که در ادامه فرایند دریافت میزبانی از تیم های ایرانی است، در حالی صورت انجام شده که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رده هفتم رنکنیگ جهانی است و تنها تیم آسیایی که بالاتر از ایران قرار گرفته، ژاپن است. در این رنکنیگ امارات در رده 14 و عمان در رده 21 حضور دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شاهکار جدید ای اف سیرک علیه فوتبال ایران؛ تیم ملی ایران اجازه حضور در جام جهانی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار جدید ای اف سیرک علیه فوتبال ایران؛ تیم ملی ایران اجازه حضور در جام جهانی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید