ساعت استقلالی شدن بیرانوند تعیین شد ، پیراهن آبی بر تن بیرو با رد شدن خواسته 60 میلیاردی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، شنیده ها حاکی از آن است که بیرانوند امروز به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام نموده در صورتی که با درخواست او موافقت نکنند، با استقلال قرارداد امضا خواهد نمود.

ساعت استقلالی شدن بیرانوند تعیین شد ، پیراهن آبی بر تن بیرو با رد شدن خواسته 60 میلیاردی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ اختلاف شدید علیرضا بیرانوند با مدیران باشگاه پرسپولیس و مذاکرات دروازه بان اول تیم ملی با باشگاه استقلال در دو روز گذشته به مهم ترین خبر فوتبالی کشورمان تبدیل شده و طرفداران 2 تیم منتظر هستند تا تکلیف تیم آینده این بازیکن معین گردد.

شنیده ها حاکی از آن است که بیرانوند امروز به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام نموده در صورتی که با درخواست او موافقت نکنند، با استقلال قرارداد امضا خواهد نمود.

بیرانوند تا ساعت 18 امروز (چهارشنبه) به مسئولان باشگاه پرسپولیس زمان داده و قرار است راس این ساعت برای عقد قرارداد با استقلال در جلسه ای با مدیران این باشگاه حضور یابد.

گفته می گردد بیرانوند از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته با او قرارداد 60 میلیاردی به امضا برسانند که درویش مدیرعامل باشگاه با این درخواست او مخالفت نموده است.

به گفته درویش، بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که باشگاه دیگری مذاکره کند خلاف قوانین عمل نموده و با محرومیت روبه رو خواهد شد.

البته بیرانوند با پیشنهاد یکی از باشگاه های عربستانی روبرو شده، اما به نظر می رسد که او میخواهد در لیگ ایران به فوتبال خود ادامه دهد و استقلال به عنوان مشتری پروپا قرص این روزهای بیرانوند پیشنهاد 95 میلیارد تومانی برای 2 فصل به او داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساعت استقلالی شدن بیرانوند تعیین شد ، پیراهن آبی بر تن بیرو با رد شدن خواسته 60 میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت استقلالی شدن بیرانوند تعیین شد ، پیراهن آبی بر تن بیرو با رد شدن خواسته 60 میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید