دشان: شایسته پیروزی مقابل پرتغال بودیم، به هدف مان رسیدیم

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از اینکه شاگردانش صعود خود به مرحله حذفی لیگ ملت های اروپا را قطعی کردند، ابراز خوشحالی کرد.

دشان: شایسته پیروزی مقابل پرتغال بودیم، به هدف مان رسیدیم

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، دیدیه دشان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در گروه سه لیگ A ملت های اروپا در دیداری خارج از خانه پیروز شدند به لطف تک گل اِن گولو کانته با نتیجه یک بر صفر در خانه پرتغال به فزونی برسند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی TF1 فرانسه گفت: دیدن چنین عملکردی از بازیکنان مان زیبا بود، اینکه به خانه پرتغال بیاییم و پیروزی را از آن خود کنیم. ما شایسته کسب این پیروزی بودیم چون همبستگی و کیفیت بالایی از خود نشان دادیم.

وی افزود: ما به هدف مان که همان کسب جایگاه اول گروه بود، رسیدیم، هر چند باید در بازی قبلی مان این اتفاق می افتاد. به بازیکنانم افتخار می کنم و خیلی خوب است که به هدف مان که همان صعود به دور بعد بود، رسیدیم. این کار به هیچ عنوان آسان نبود و دوره پیچیده ای را پشت سر گذاشتیم، چون برخی بازیکنان به خاطر شرایط شان در باشگاه های خود در شرایط خوبی نبودند. با این حال وقتی بازیکنان ما گردهم می آیند، همیشه روحیه رقابت طلبانه ای دارند و این را در این بازی نشان دادند. آنها ثابت کردند فرانسه همچنان تیم بزرگی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ مایکروتاچ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دشان: شایسته پیروزی مقابل پرتغال بودیم، به هدف مان رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: شایسته پیروزی مقابل پرتغال بودیم، به هدف مان رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید