برزگر: اگر زمان ما بررسی وجود داشت، بیشتر و خوش رنگ تر مدال می گرفتم

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سرمربی چندین دوره و مدال آور تیم ملی کشتی آزاد امروز در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافت.

برزگر: اگر زمان ما بررسی وجود داشت، بیشتر و خوش رنگ تر مدال می گرفتم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مایکروتاچ، منصور برزگر از پیشکسوتان بزرگ کشتی ایران و دنیا صبح امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، محل برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان حضور یافت.

در ابتدای این ملاقات محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: منصورخان در زمان کشتی گرفتن من مربی بود و کشتی گیران را کوچ می کرد و آن موقع کشتی گیران درخواستشان این بود که زیرنظر منصور برزگر کار نمایند.

وی ادامه داد: این بزرگ کشتی نه تنها در عرصه مربیگری بلکه در عرصه قهرمانی نیز بی نظیر بود و افتخارات زیادی را برای کشور ما بدست آورد.

کاوه توضیح داد: منصور برزگر الگوی بزرگی برای ورزش کشور است که همواره باعث سربلندی کشتی بوده و امروز از ایشان دعوت کردیم که در اردوی ما حضور یابد تا از تجربیات و دانش ایشان استفاده کنیم.

در ادامه منصور برزگر با اشاره به اهمیت بررسی و تماشا فیلم های کشتی گفت: اگر در زمان ما بررسی وجود داشت، رنگ مدال های من بهتر می شد.

وی توضیح داد: در دورانی که کشتی می گرفتم، گاهی هم تیمی های خود را کوچ می کردم و این به درخواست خود آن ها بود و بعنوان مربی مکمل نیز کنار تیم بودم.

برزگر گفت: اگر در پی تکامل در کشتی هستید باید با مربی خود هماهنگ شوید و اگر کشتی گیر و مربی یکی شوند، قطعا نتایج خوبی بدست خواهد آمد.

وی گفت: در زمانی که مربیگری را شروع کردم کشتی فرنگی و آزاد را با هم یکی کردم، چراکه اعتقاد داشتم که آزادکاران نیز باید روی دست هایشان کار نمایند و به فنون فرنگی نیز آشنا باشند.

دارنده مدال نقره توضیح داد: امکانات خارق العاده ای در کمپ تیم های ملی کشتی برای شما فراهم شده و شما باید از این امکانات به نحو احسن بهره ببرید نه سوء استفاده، واقعا کمپ تیم های ملی کشتی با زمان قبل به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.

برزگر گفت: مردم ایران علاقه بسیار زیادی به کشتی دارند و این علاقه به واسطه افتخارآفرینی کشتی گیران در میادین المپیک و دنیای است، از شما می خواهم که بار دیگر افتخارآفرین باشید و پرچم ایران را در مسابقات دنیای برافرایشته کنید و باعث خوشحالی مردم عزیز کشور و جامعه کشتی شوید.

وی در انتها اعلام نمود: برای تک تک شما آرزوی پیروزیت دارم و اگر به خودباوری لازم برسید، حتما پیروز خواهید شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در ادامه گفت: کم پیش می آید که یک قهرمان دنیا و المپیک مثل منصور خان بلافاصله بعد انتها کشتی مربی گردد و بعلاوه بعد از دوران سرمربیگری تیم ملی در باشگاه تمرین بدهد.

وی اضافه کرد: واقعاً این کار هر کسی نیست و من و بسیاری از کشتی گیران این افتخار داشتیم با منصور خان کار کنیم.

دبیر خاطرنشان کررد: هر آن چیزی که منصور خان در کشتی به ما می گفت، اتفاق می افتاد و بسیاری از ایراداتم را نزد وی بر طرف کردم.

در ادامه کشتی گیران نقاط ضعف و قوت خود را بیان کردند و منصور برگزار با نکات فنی و انگیزشی پاسخ تک، تک کشتی گیران را داد. وی بعلاوه به صورت وزن به وزن نکات فنی را برای کشتی گیران تشریح کرد.

یکی از مواردی که برزگر عنوان کرد این بود که با تکرار فنون و تمرینات منظم ایرادات خود را رفع کنید، تا در زمانی که به روی تشک رفتید حسرت مبارزات خود را نخورید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برزگر: اگر زمان ما بررسی وجود داشت، بیشتر و خوش رنگ تر مدال می گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزگر: اگر زمان ما بررسی وجود داشت، بیشتر و خوش رنگ تر مدال می گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید