خبرنگاران محدودیت ها در پی بحرانی شدن شرایط کرونادر گیلانغرب اعمال می شود

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار گیلانغرب گفت: بحرانی شدن شرایط کرونا در این شهرستان منجر به اعمال محدودیت های سختگیرانه برای کنترل و مهار زنجیره انتقال این بیماری ویروسی شد.

خبرنگاران محدودیت ها در پی بحرانی شدن شرایط کرونادر گیلانغرب اعمال می شود

به گزارش خبرنگار وبلاگ مایکروتاچ، کوروش محمودیان شامگاه شنبه در جلسه اضطراری ستاد کرونای گیلانغرب افزود: چاره ای جز اجرای محدودیت های جدید برای کنترل و قطع زنجیره کرونا در سطح این شهرستان که به شکل گسترده تری شیوع پیدا کرده، نداریم.

وی گفت: با ثبت سومین فوتی در 24 ساعت گذشته شمار افراد فوتی مبتلا به کرونا در این شهرستان امشب به 27 نفر و تعداد مبتلایان به این بیماری ویروسی نیز به 467 تن رسیده است.

کننده عالی دولت در گیلانغرب هشدار داد: چنانچه همکاری عمومی صورت نگیرد امکان امدادرسانی به دلیل کمبود امکانات و عدم ظرفیت در سطح استان کرمانشاه وجود ندارد.

محمودیان با بیان اینکه تمام مراکز دولتی و صنوف به جز مراکز و اصناف خدمات رسان به مدت یک هفته تعطیل اعلام شدهاند از نظارت بر فرایند اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط کمیته نظارت خبر داد.

او گفت: در صورتی که آمار ابتلا فرایند کاهش نداشته باشد این تعطیلی و اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر تمدید می شود.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنند تا شرایط به حالت عادی برشود و تمام مراکز و صنوف خدمات رسان نیز مکلف به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

وی محدودیت ها و ممنوعیت های جدید را شامل تعطیلی یک هفته ای تمام ادارات و مراکز و اصناف مشروح در مشاغل 2، 3 و 4 از روز دوشنبه پنجم آبان ماه جاری اعلام نمود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72هزار تن جمعیت دارد.

شمار فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه به 800 نفر رسید

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته هفت نفر دیگر از هم استانی ها قربانی کرونا شدند، گفت: تعداد فوتی ها در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان کرمانشاه اکنون به 800 نفر رسیده است.

مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مایکروتاچ افزود: از مجموع هفت فوتی 2 نفر در شهرستان کرمانشاه، 2 نفر اسلام آبادغرب، یک نفر کنگاور و 2 نفر در پاوه جان خود را از دست دادند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اعلام نمود: در شبانه روز گذشته 115 مورد بیمار مثبت بستری و 455 بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

محمدی افزود: در 24 ساعت گذشته 112 بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در استان بستری و 103 نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

به گفته او اکنون 800 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران محدودیت ها در پی بحرانی شدن شرایط کرونادر گیلانغرب اعمال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت ها در پی بحرانی شدن شرایط کرونادر گیلانغرب اعمال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید