جشنواره جهانی فیلم فجر به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا و ایران، زمان برپایی سی وهشتمین جشنواره دنیای فیلم فجر به تعویق افتاد.

جشنواره جهانی فیلم فجر به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ به نقل از ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره دنیای فیلم فجر، کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه های سی وهشتمین جشنواره دنیای فیلم فجر درباره شرایط این رویداد سینمایی با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا و ایران اظهار داشت: در پی شیوع دنیای ویروس کرونا و دورنمای نامشخص نسبت به بهبودی اوضاع در سطح دنیا در کوتاه مدت، پس از آنالیز های مختلف درباره محدودیت های به عمل آمده در بیشتر کشورهای درگیر و در پی هماهنگی با ریاست سازمان سینمایی و رایزنی با فیاپف (فدراسیون دنیای اتحادیه های تهیه کنندگان فیلم)، تصمیم برآن شد که با هدف هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره دنیای فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد بین المللی سینمای ایران، این جشنواره در نیمه دوم خرداد ماه 1399 برگزار گردد.

وی اضافه کرد: مدیران جشنواره امیدوارند بهزودی شاهد فرایند نزولی شیوع و از بین رفتن این ویروس در دنیا باشیم. دیگر اطلاعات مربوط به جشنواره متعاقبا از کانال های رسمی این رویداد اطلاع رسانی خواهد شد. پیش از این مقرر شده بود جشنواره دنیای فیلم فجر در دوره سی و هشتم 28 فروردین تا 5 اردیبهشت 99 برگزار گردد. این دوره از جشنواره به دبیری محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جشنواره جهانی فیلم فجر به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره جهانی فیلم فجر به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید