ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار تا 10 آبان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی از 30 مهر شروع و تا 10 آبان ادامه خواهد داشت.

ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار تا 10 آبان ادامه دارد

غلامعلی جاودان با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره در سه سطح دانشگاهی، منطقه ای و کشوری و در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای، PhD، و تخصص پزشکی و با لحاظ شدن شرط معدل و امتیاز ایثارگری برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: نحوه ثبت نام در جشنواره هفتم و ارزیابی آنالیز مدارک تحصیلی و نحوه انتخاب برگزیدگان به وسیله سامانه خواهد بود. 15 نفر از دانشجویان گروه هدف که بالاترین امتیاز در هر مقطع/رشته مربوطه را کسب نموده اند، به عنوان برگزیدگان نهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند.

دبیرکل جشنواره جایزه ملی ایثار اعلام نمود: این جشنواره صرفاً برای دانشجویان شاهد و ایثارگر است و 3 نفر در رشته پزشکی عمومی، 2 نفر دندانپزشکی، 2 نفر داروسازی، 2 نفر مقطع کارشناسی، 2 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 2 نفر در مقطع دکترای تخصصی و 2 نفر دستیار تخصص پزشکی انتخاب خواهند شد.

جاودان تأکید کرد: چگونگی ثبت نام در جشنواره و اطلاعات و شرایط لازم در این خصوص به وسیله وب سایت اداره کل به آدرس https://vsa.behdasht.gov.ir قابل دسترس است و به وسیله سامانه https://melliisar.behdasht.gov.ir/ نیز امکان ثبت نام وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برگزیده ملی در اسفندماه برگزار گردد.

وبلاگ مایکروتاچ علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار تا 10 آبان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار تا 10 آبان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید