تولید 300 هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: صنعتگران صنایع دستی استان از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز حدود 300 هزار عدد ماسک تولید و در بین مردم به ویژه گردشگران خارجی توزیع کردند.

تولید 300 هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی سیستان و بلوچستان

آریا: محمدبهروز عیسی زهی امروز اظهار کرد: با شیوع کرونا هنرمندان صنایع دستی استان به جمع فعالان عرصه مقابله با این ویروس پیوسته و با تغییر نوع تولیدات، کارگاه های خود را به تولید ماسک اختصاص دادند.

او گفت: هنرمندان صنایع دستی سیستان و بلوچستان از نخستین روزهای انتشار ویروس کرونا اقدام به دوخت ماسک در کارگاه ها با شرایط کاملاً بهداشتی کردند.

معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: این تعداد ماسک در شهرهای زاهدان، زابل، نیمروز، هیرمند و چابهار تولید و در بین مردم نیازمند سراسر استان توزیع شده است.

او اظهار کرد: از زمان شیوع این ویروس گردشگرانی خارجی با حفظ نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از آثار فرهنگی، باستانی و تاریخی استان دیدن کردند که در هر مرحله از سوی این اداره کل ماسک و مواد ضدعفونی به آنان اهدا شد.

میرحسینی گفت: کادر درمان نیز برای ویزیت این گردشگران در محل حضور داشتند.

او بیان نمود: همچنین در این مدت تمامی دفاتر گردشگری، هتل ها و واحدهای اقامتی که پذیرای این گونه مسافران بودند، ضدعفونی شدند.

منبع: توریسم آنلاین

به "تولید 300 هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید 300 هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید