توضیحات مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب علیپور و جدایی عبدی ، یحیی فقط یک نفر را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی در مورد شرایط این تیم در جابجایی نیم فصل داد.

توضیحات مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب علیپور و جدایی عبدی ، یحیی فقط یک نفر را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ رضا درویش پس از پیروزی 5 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم طی سه چهار هفته اخیر برخی ها برای به معروفیت رسیدن توهین می نمایند و علیه اسطوره هایمان از کلمات سخیف استفاده می نمایند. اسطوره های ما برای پرچم ما بسیار کوشش کردند و رنج کشیدند. اخلاق و محبت بیشتر از همه این مسائل دیده می گردد.

او ادامه داد: باید این پیروزی را به طرفداران و علیرضا خدادادی و فهیم، دو بازیکن جوانمان که مصدوم شدند، تقدیم کنم. پرسپولیس نیم فصل را با قهرمانی به انتها رساند اما قهرمان نیم فصل جایگاه مهمی نیست اما باید این جایگاه را تثبیت کنیم. امیدواریم در ادامه جایگاه خوبی را به دست آوریم. تیم ما به بازیکن وابسته نیست و کار گروهی و کار تیمی بسیار مهم است. این پیروزی نشان دهنده تاکتیک گل محمدی و کادرفنی اش است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده رسیدگی به لوکادیا گفت: این یک روال حقوقی دارد و در مجامع حقوقی باید در این رابطه صحبت گردد چون ممکن است از صحبت من استفاده حقوقی نمایند. پرسپولیس با تمام توانش و با حقوقدان های بین المللی نمی گذارد به حقوق مردم و بیت المال خدشه ای وارد گردد.

او درباره شکست پرسپولیس در پرونده های مشابه ای مثل پرداخت همه قرارداد استوکس بیان نمود: گذشته را نمی گردد برگرداند. ما با اسناد و مدارک و حقوقدان های خوب پیش می رویم تا حق طرفداران را پس بگیریم.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا توهین به یحیی گل محمدی در تلویزیون قرار است پیگیری گردد؟ بیان نمود: چنین افرادی را در تلویزیون بزرگ نکنید.

او درباره مطالبات محمد رویانیان گفت: از دوره آقای رویانیان تا به امروز 110 طلبکار داریم. به وقتش طلب آقای رویانیان را پرداخت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بحث جذب علیپور و جدایی مهدی عبدی مطرح نمود: تا به امروز مذاکره ای نداشته ایم. فهرست را سرمربی تیم باید اعلام نمایند. آقای گل محمدی به جز آل کثیر کسی را معرفی نکردند. قرارداد آل کثیر بسته شده و مدت آن نیم فصل است. اگر دو طرف به توافق رسیدند، این قرارداد ادامه پیدا می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "توضیحات مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب علیپور و جدایی عبدی ، یحیی فقط یک نفر را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب علیپور و جدایی عبدی ، یحیی فقط یک نفر را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید