تهرانگردی در عید نوروز ، سرگرمی در فضای متفاوت مرکز

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، یکی از برترین زمان ها برای گردش در تهران عید نوروز هست، مرکز پر جنب و جوشی که در ایام عید ناگهان خلوت می گردد و آب و هوای دل انگیزی هم دارد. ترافیک در تهران در این ایام به کمترین حد خودش می رسد. بهتر است برای تهرانگردی در عید و در این زمان کمی از گوشه خانه ماندن پرهیز نموده و با خواب آلودگی آب و هوای بهاری مقابله کنیم. در ادامه با تهرانگردی در نوروز با ما همراه باشید.

تهرانگردی در عید نوروز ، سرگرمی در فضای متفاوت مرکز

کاخ گلستان

یکی از زیباترین جهای تماشای تهرانگردی در عید هم کاخ گلستان هست که هر ساله هم گردشگران داخلی و هم خارجی به این مکان می آیند و از زیبایی های آن استفاده می نمایند. کاخ موزه گلستان از نمونه یادگاری های سلسله های زندیه، صفویه و قاجار بوده که در این مجموعه وجود دارد. شمس العماره بلندترین ساختمان در کاخ گلستان یکی از تماشای های اصلی به شمار میرود. تالار آینه، موزه مردم شناسی و تخت مرمر هم نمونه جاهای تماشای در کاخ گلستان است که توصیه می کنیم از تماشا آن ها غافل نشوید.

کاخ سعد آباد

نمای داخلی بزرگ و زیبای کاخ سعد آباد برای تهرانگردی در عید و هم همواره مورد توجه بوده و با آب و هوای منحصر به فردش در هر زمان خاص توانسته بازدید نمایندگان بسیاری را به سمت خودش بکشاند. این مجموعه در شمالی ترین منطقه تهران بوده که آب و هوای بینظیری دارد و می تواند پیشنهادی عالی برای تهرانگردی در نوروز و تهرانگردی در عید باشد. موزه ماشین، موزه میرعماد، کاخ موزه ملت، کاخ شمس نمونه دیگه ای زیبایی های این مجموعه هست که همه روزه از 8 تا 17 میزبان بازدید نمایندگان هست.

برج آزادی

این مکان یکی از قدیمی ترین برج های تهران بوده که در سال 1349 بوسیله معماری ایرانی ساخته شد. طراحی این برج سازه ای مخلوط شده از معماری هخامنشی و معماری ساسانی و بعلاوه معماری اسلامی بوده که در این برج آزادی استفاده شده است. محوطه پایین برج هم مجموعه ای از چند تالار نمایش، کتاخانه، نگارخانه و موزه هست که می توانید از آن ها بازدید کنید.

برج میلاد

این برج نمادی از معماری مدرن بوده و به عنوان برج مخابراتی چند منظوره هم لقب گرفته است. شما می توانید روزی کامل را در برج میلاد بمانید و از تفریحات طبقات مختلف برج میلاد هم بهره ببرید. در زمان تفریح می توانید از رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز خریدی که در این برج وجود دارند، بهره ببرید و از تفریح در این مجموعه برای تهرانگردی هم حسابی لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که تفریح در این مجموعه کمی گران است.

پارک ها و فضای باز

برای تهرانگردی، علاوه بر مکان های تاریخی تهران و یا فضای های سربسته، پارک ها و طبیعت فوق العاده تهران یک مکان عالی برای تفریح در کنار خانواده و لذت بردن از یک پیک نیک در هوای بهاری است. سینماها، شهربازی ها و کنسرت های مختلف هم می توانند تفریح های دیگری برای عید شما باشند.

منبع: همگردی

به "تهرانگردی در عید نوروز ، سرگرمی در فضای متفاوت مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانگردی در عید نوروز ، سرگرمی در فضای متفاوت مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید