برترین محصولات برند نوتروژینا برای داشتن پوست سالم و درخشان

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، برند نوتروژینا یکی از محصولات پرطرفدار این روزهای دنیای مراقبت از پوست است. محصولات این برند با تنوع زیاد، کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب، توانسته اند محبوبیت زیادی بین مردم پیدا نمایند و بسیاری از افراد حداقل یکی از محصولات این برند را امتحان نموده اند. در این مطلب با تعدادی از برترین محصولات این برند که پوستی شاداب و درخشان را برای شما به ارمغان می آورند، آشنا می شوید.

برترین محصولات برند نوتروژینا برای داشتن پوست سالم و درخشان

درباره برند نوتروژینا بیشتر بدانید

چند وقتی است که در شبکه های اجتماعی، در فروشگاه های محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی در محافل محبت آمیز، نام برند نوتروژینا را زیاد می شنویم. این برند محصولات متنوعی از جمله انواع شوینده صورت در قالب ژل و فوم، مرطوب نماینده برای انواع پوست، محصولات تخصصی برای مسائل پوستی مختلف، انواع کرم، تونر، محلول پاک نماینده آرایش و… فراوری می نماید.

شاید فکر کنید که نوتروژینا یک برند تازه و تازه کار است؛ اما جالب است بدانید که این برند در سال 1930 در لس آنجلس به وسیله امانوئل استولاروف پایه گذاری شد. حالا محصولات این برند را می توانید در تمام کشورهای جهان پیدا کنید و البته در کشورهای مختلفی ساخته می شوند.

این برند بیشتر از هر چیز به ارائه محصولات باکیفیت و تاثیرگذار با قیمت معقول ومناسب معروفیت دارد.

حقایق جالب درباره برند نوتروژینا

  • این برند در سال 1930 به عنوان یک شرکت محصولات آرایشی به نام Natone آغاز به کار کرد.
  • نام این برند در سال 1962 تغییر کرد.
  • این مجموعه در ابتدا تامین نماینده محصولات مورد احتیاج سالن های زیبایی خصوصا سالن های زیبایی مرتبط با استودیوهای فیلم سازی بود.
  • در دهه 1940 این برند فراوری و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی را برای بازار خرده فروشی آغاز کرد.
  • شعار این برند شکستن مرزها بین شما و برترین پوست شماست.
  • این برند برای تمام انواع پوست، محصولات متنوعی دارد. محصولات این برند با یاری متخصصان پوست و دانشمندان با دقت زیاد و طی کردن آزمایش های متعدد فراوری می گردد.
  • اگر غیر از کیفیت خود محصولات، عوامل دیگری هم در انتخاب شما برای برند محصولات آرایشی و بهداشتی دخیل هستند می توانید روی نوتروژینا حساب کنید. هدف این برند این است که تا انتهای سال 2023، کارتن ها و پلاستیک های غیرضروری در بسته بندی محصولات را حذف کند و تا انتهای سال 2025، بسته بندی های پلاستیکی 100 درصد قابل بازیافت عرضه کند.

برترین و پرفروش ترین محصولات نوتروژینا

برند نوتروژینا در ایران هم بسیار محبوب و پرطرفدار است. در ادامه با چند مورد از محبوب ترین محصولات نوتروژینا آشنا می شوید. این محصولات به علت قیمت مناسب و تاثیرگذاری زیاد، مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

1. فوم شست وشو صورت نوتروژینا مدل Soothing Clear حجم 150 میلی لیتر

شست و شوی صورت مهم ترین مرحله روتین پوستی برای انواع پوست است. گاهی اوقات روزی دو بار باید صورت خود را با یک شوینده مناسب از آلودگی های محیطی پاک کنید تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید. بیشتر افراد برای شست وشوی صورت، انواع فوم یا کف شست وشو را ترجیح می دهند. فوم ها حسابی کف می نمایند و معمولا ملایم تر از ژل های شست وشو هستند.

این مدل فوم شست وشوی صورت نوتروژینا برای تمام انواع پوست مناسب است. حجم قابل قبولی دارد و قیمت آن نسبت به حجم، مناسب است.

این محصول از لاین زردچوبه محصولات نوتروژینا است. این لاین به ویژه برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند طراحی و فراوری شده است. این فوم بسیار سبک و برای استفاده روزانه مناسب است.

2. ژل شست وشو صورت نوتروژینا مدل ضد جوش حجم 200 میلی لیتر

این ژل شست وشوی صورت یک محصول ویژه برای کسانی است که پوست چرب دارند و با مشکل آکنه وجوش دست وپنجه نرم می نمایند. اگر فوم شست وشوی صورت برای شما کافی نیست و به یک محصول قوی تر وموثرتر احتیاج دارید، این ژل شست وشو را امتحان کنید. فقط دقت کنید که این محصول برای استفاده روزانه مناسب نیست. هفته ای دو بار می توانید آن را در روتین پوستی خود بگنجانید.

این محصول بدون خشک کردن پوست، چربی اضافه آن را کنترل می نماید و ظاهری مات به پوست صورت می دهد. کاهش چربی پوست باعث کاهش آکنه می گردد وپوستی شاداب تر و صاف تر برای شما به ارمغان می آورد.

3. کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

پوست دور چشم بسیار حساس و نازک است و خیلی زودتر از سایر قسمت های پوست صورت، دچار چین وچروک می گردد و نشانه های پیری در آن هویدا می گردد. به همین علت متخصصان پوست توصیه می نمایند که از جوانی، از کرم های مخصوص دور چشم بهره ببرید تا پوست دور چشم شما همواره شاداب بماند و با تامین رطوبت مناسب، دیرتر دچار چین وچروک گردد.

این محصول نوتروژینا یک کرم دورچشم بر پایه آب است. یعنی بسیار سبک و زودجذب است و بدون چرب کردن و چسبناک کردن پوست اطراف چشم، آن را حسابی آبرسانی می نماید. این محصول از محصولات لاین هیدروبوست نوتروژینا است که اختصاصی برای آب رسانی به پوست طراحی و فراوری شده اند.

همین لاین محصولات دیگری هم برای پوست دارد که در ادامه این لیست به یک مورد دیگر اشاره می کنیم.

4. کرم آبرسان نوتروژینا مدل Soothe حجم 75 میلی لیتر

اگر دنبال یک مرطوب نماینده می گشت که برای پوست چرب و مستعد جوش مناسب باشد، بدون تردید همین آبرسان نوتروژینا را انتخاب کنید. این محصول از محصولات لاین زردچوبه است که اختصاصی برای پیشگیری از آکنه فراوری شده است. اگر با استفاده از سایر مرطوب نماینده ها دچار جوش می شوید این آبرسان اختصاصی را امتحان کنید.

این محصول فاقد پارابن را باید صبح و شب روی پوست تمیز بهره ببرید. در نتیجه می توانید بعد از استفاده از شوینده ها و فوم ها، از آن بهره ببرید.

5. ژل شست وشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost حجم 200 میلی لیتر

ژل شست وشو به عنوان مهم ترین بخش روتین پوستی، نقش مهمی در زیبایی و طراوت پوست دارد. پس مهم است که ژل شست وشوی مناسب پوست خود را بشناسید. اگر دنبال یک ژل همه کاره می گشت که برای تمام انواع پوست، حتی پوست های خشک و حساس مناسب باشد، همین مدل را انتخاب کنید.

این محصول از لاین هدیروبوست نوتروژینا است. این محصولا برای آب رسانی و تامین رطوبت مورجهانز انواع پوست فراوری شده اند. پس اگر مشکل پوست شما، دهیدراته شدن یا همان از دست رفتن رطوبت و شادابی است، این محصول برای شما مناسب است. اگر بعد از استفاده از شوینده ها در پوست خود احساس کشیدگی و خشکی می کنید، حتما باید این محصول را امتحان کنید.

ژل شست وشوی صورت نوتروژینا مدل hydro boost فاقد پارابن و الکل است و پوستی شاداب و باطراوت را برای شما به ارمغان می آورد.

6. کرم آبرسان نوتروژینا مدل Defend حجم 50 میلی لیتر

بسیاری از کسانی که پوست چرب دارند فکر می نمایند که دیگر احتیاجی به آبرسان و مرطوب نماینده ندارند. اما مرطوب نماینده و آبرسان برای تمام انواع پوست ضروری است. اگر پوست چرب دارید و دوست ندارید با استفاده از کرم ها، یک لایه سنگین و اضافه روی پوست خودتان حس کنید، این محصول نوتروژینا برای شما طراحی شده است.

این محصول به مرور زمان، علاوه بر تامین رطوبت پوست، آن را روشن تر و از هرگونه لک باقیمانده از جوش، پاک می نماید. این محصول را هم باید روی پوست تمیز بهره ببرید؛ پس انتخاب خوبی برای بعد از استفاده از انواع شوینده ها است.

7. تونر پاک نماینده صورت نوتروژینا مدل Blackhead Eliminating حجم 200 میلی لیتر

تونر یکی دیگر از محصولات کاربردی در روتین پوستی است که از آن برای تمیز کردن عمقی آلودگی های پوست استفاده می نمایند. بعد از شست وشوی صورت، معمولا ph طبیعی آن دچار عدم تعادل می گردد یکی دیگر از کارهای تونر، برقرار کردن دوباره این تعادل است. این تونر نوتروژینا اختصاصی برای از بین بردن جوش های سرسیاه فراوری شده است.

این محصول برای همه انواع پوست مناسب است؛ حتی اگرپوست خشک و حساس دارید. برای تمیز کردن آلودگی های باقیمانده روی پوست و داشتن پوستی شاداب و شفاف، حتما این تونر نوتروژینا را به روتین پوستی خود اضافه کنید.

8. ژل آبرسان نوتروژینا مدل hydro boost حجم 50 میلی لیتر

آبرسانی به پوست یکی از مهم ترین قدم هایی است که برای شاداب تر شدن و روشن شدن پوست باید بردارید. اگر پوست شما دهیدراته شده یعنی بیشتر رطوبت خود را از دست داده و کدر و مات به نظر می رسد، به محصولات قوی آبرسان احتیاج دارید. این ژل آبرسان از لاین هیدروبوست نوتروژینا، یک محصول قوی آبرسان است که بدون ایجاد هیچ گونه چربی و آلودگی روی پوست، آن را حسابی آبرسانی و سرحال می نماید.

این ژل آبرسان حاوی هیالورونیک اسید است. این اسید تاثیر خیره نماینده ای در روشن کردن و شاداب کردن پوست دارد. این ژل آبرسان را برای تمام انواع پوست می توانید بهره ببرید؛ حتی پوست های چرب و حساس. با استفاده از این محصول که بسیار سبک است، رطوبت پوست شما تا 24 ساعت حفظ می گردد. استفاده منظم از این ژل، پوستتان را شاداب تر و روشن تر می نماید.

اگر دوست دارید در خصوص هیالورونیک اسید وتاثیر آن روی پوست بیشتر بدانید، مطلب زیر را از دست ندهید:

9. ژل ضد جوش نیتروژنا مدل Sivilce Karsiti حجم 15 میلی لیتر

یکی از مسائل رایج پوستی، انواع جوش و آکنه است. حتما برای شما هم پیش آمده که چند ساعت قبل از یک مهمانی مهم، صورتتان جوش زده باشد. این محصول برای چنین شرایطی فراوری شده است. این ژل ضدجوش در کوتاه ترین زمان ممکن، تورم و قرمزی جوش را رفع و جوش را خشک می نماید.

نکته مهمی که در خصوص این محصول باید بدانید این است که فقط باید روی جوش صورت از آن بهره ببرید و برای استفاده روی تمام صورت نیست. بعلاوه موقع استفاده، پوست شما باید کاملا تمیز و عاری از هر آلودگی باشد. چون جوش صورت معمولا برای پوست های چرب اتفاق می افتد، این محصول هم برای پوست چرب است.

10. کرم آبرسان نوتروژینا مدل Refreshingly حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان یکی از مهم ترین بخش های یک روتین پوستی کامل است. درواقع بسیاری از محصولات یک روتین پوستی را می توانید حذف کنید ولی کرم آبرسان، از آن محصولات اصلی است که جایگزینی ندارد.

اگر دنبال یک کرم عالی می گشت که برای انواع پوست مناسب باشد و پوست تان را خنک و شاداب کند، کرم آبرسان نوتروژینا مدل گریپ فروت را انتخاب کنید.

این محصول فاقد پارابن و الکل است در نتیجه برای پوست های حساس هم مسئله ای ایجاد نمی نماید. محصولات لاین گریپ فروت نوتروژینا برای بهبود لک های پوست طراحی شده است.

جمع بندی

برند نوتروژینا یکی از محبوب ترین برندهای محصولات بهداشتی برای مراقبت از پوست است که با قیمت مناسب، کیفیت بالایی دارد. تنوع محصولات نوتروژینا به قدری زیاد است که انتخاب برترین محصول را سخت می نماید. با این راهنما می توانید برترین محصول نوتروژینا را انتخاب و بخرید و یک قدم به پوست دلخواه خود نزدیک تر شوید.

منبع: Neutrogena

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین محصولات برند نوتروژینا برای داشتن پوست سالم و درخشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین محصولات برند نوتروژینا برای داشتن پوست سالم و درخشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید