بازیگران جدیدی به پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت پیوستند

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مت اسمیت، اما دارسی و اولیویا کوک به جمع بازیگران سریال خاندان اژدهایان به عنوان نخستین پیش درآمد بازی تاج و تخت اضافه شدند.

بازیگران جدیدی به پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت پیوستند

سریال بازی تاج و تخت در زمان پخشش به واسطه خط داستانی غافلگیر کننده، فضای فانتزی جذاب و شخصیت هایی هم دلی برانگیز به یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی در میان منتقدان و عموم سریال بین ها تبدیل شد. شبکه HBO قصد دارد دنیای بازی تاج و تخت را بر اساس سایر نوشته های جورج آر. آر. مارتین گسترش دهد و برای گام نخست به سراغ کتاب آتش و خون رفته است تا سریالی تحت نام خاندان اژدهایان بسازد. هفته گذشته نخستین تصاویر از سریال خاندان اژدهایان منتشر شد و حالا اچ بی او مت اسمیت، اما دارسی و اولیویا کوک را به جمع بازیگران اصلی آن اضافه کرده است.

  • نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد

HBO برای ایفای نقش پرنسس رینیرا تارگرین با اما دارسی به توافق رسیده است. این شاهزاده فرزند نخست شاه ویسریس اول بوده و خون خالص والریایی دارد و یک اژدها سوار است. برخی می گویند رینیرا استعدادهای ذاتی بسیاری دارد، اما یک مرد نیست. همچنین اولیویا کوک که او را به خاطر فیلم صدای متال به خاطر می آوریم برای بازی در نقش آلیسنت های تاور، دختر اوتو های تاور انتخاب شده است. آلیسنت دختری بسیار تیزبین، باهوش و زیبا رو توصیف شده است.

مت اسمیت هم قرار است در سریال نقش شاهزاده دیمون تارگرین را ایفا کند. دیمون تارگرین عمو و همسر پرنسس رینیرا تارگرین است که از او به عنوان یک جنگجوی بی همتا و اژدهاسواری ممتاز یاد می شود که خون واقعی اژدها را در اختیار دارد. این بازیگر تا به امروز بیشتر به خاطر حضور در سریال های دکتر هو و تاج شناخته می شود.

میگل ساپوچنیک آرژانتینی برای کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر از فصل نخست خاندان اژدهایان انتخاب شده است. او پیش از این به عنوان کارگردان چند قسمت از بازی تاج و تخت با HBO همکاری داشته است. همچنین رایان کندال به خاطر ساخت سریال کلونی شناخته می شود، وظیفه نوشتن فیلم نامه نخستین پیش درآمد بازی تاج و تخت را برعهده دارد.

داستان سریال خاندان اژدهایان حدود 300 سال پیش از آغاز سریال اصلی رقم می خورد و مطابق کتاب آتش و خون نوشته جرج آر. آر. مارتین چگونگی افول خاندان تارگریان را به تصویر می کشد. این طور که پیداست تیم سازنده سریال خاندان اژدهایان در حال انتخاب بازیگران مد نظرش است و فعلا تمرکز آن ها روی یافتن بازیگران اصلی زن سریال است. بر اساس گزارش های منتشر شده، فیلم برداری این مجموعه در اوایل سال 2021 آغاز خواهد شد و در سال 2022 باید شاهد آغاز پخش آن باشیم.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازیگران جدیدی به پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران جدیدی به پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید