بازگشت مدافع کروات استقلال به ترکیب پس از چند ماه غیبت جنجالی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، میزبان پیکان تهران است و آبی ها به منظور جا نماندن از کورس صدر جدول، ناچارند برای کسب هر 3 امتیاز این بازی کوشش نمایند و این در حالی است که فرهاد مجیدی همه نیروهای خودش را برای این بازی در اختیار ندارد.

بازگشت مدافع کروات استقلال به ترکیب پس از چند ماه غیبت جنجالی

در حالی که غیبت بازیکنانی مثل بابک مرادی، محمد دانشگر و محمد نادری در این بازی قطعی است، عارف غلامی هم بازیکنی است که ممکن است شرایط حضور در میدان را نداشته باشد و این فرصتی است تا هرویه میلیچ مدافع کروات آبی ها که هفته هاست از حضور او در میدان خبری نیست، بار دیگر در ترکیب ثابت این تیم قرار گیرد.

آخرین حضور میلیچ در میدان به هفته هفتم و ملاقات آبی پوشان مقابل ذوب آهن باز می گردد که وی در ترکیب ثابت نهاده شد و در دقیقه 69 جای خود را به متین کریم زاده داد. وی در هفته هشتم و مقابل پرسپولیس هم ملاقات تیمش را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا کرد و بعد از آن تهران را ترک کرد و اتفاقاتی پیش آمد که همه از آن خبر دارند.

استقلال بدون میلیچ 11 بار در لیگ و یک بار در جام حذفی به میدان رفت و حالا که تعدادی از مدافعان آن به دلایل محرومیت و بیماری شرایط حضور در این بازی را ندارند، فرصتی است تا میلیچ بار دیگر به ترکیب ثابت تیمش بازگردد.

میلیچ تا قبل از ترک تهران در همه ملاقاتهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی حضور داشت و جمع دقایق حضور وی مقابل مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی، پیکان، صنعت نفت، شهر خودرو و ذوب آهن 452 دقیقه است. وی در این دقایق حضورش در میدان یک گل 3 امتیازی مقابل ماشین سازی به ثمر رساند و یک بار نیز از داوران کارت زرد گرفته است.

ملاقات استقلال و پیکان از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18:50 روز شنبه 14 فروردین در استادیوم آزادی برگزار می گردد. آبی پوشان پیش از این بازی با 33 امتیاز بعد از سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارند و پیکان با 24 امتیاز در صندلی نهم ایستاده است. ملاقات دو تیم در نیم فصل نخست این رقابتها با تساوی بدون گل به انتها رسیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازگشت مدافع کروات استقلال به ترکیب پس از چند ماه غیبت جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مدافع کروات استقلال به ترکیب پس از چند ماه غیبت جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید