بازگشت سیدحسین به استقلال!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سیدحسین حسینی بعد از حاشیه هایی که برایش پیش آمد، منتظر اعلام سرمربی نو استقلال بود تا بتواند درباره آینده خود تصمیم بگیرد. کاپیتان استقلال در لیگ بیست و سوم با حضور جواد نکونام در راس کادرفنی و بعد از کسب اطلاع از این مساله که سرمربی آبی ها میخواهد یک دروازه بان خارجی را به خدمت بگیرد، از طرفداران استقلال خداحافظی کرد.

بازگشت سیدحسین به استقلال!

بلافاصله بعد از اعلام خداحافظی سیدحسین از استقلال شایعاتی درباره پیوستن او به تیم های دیگر منتشر شد اما حسینی هیچ واکنشی به این مساله نداشت و خبر رسمی درباره پیوستنش به تیم های دیگر هم انتشار پیدا نکرد.

در چنین شرایطی که سیدحسین فعلا سکوت نموده و وضعیتش روشن نیست، گفته می گردد احتمال بازگشت او به جمع استقلالی ها وجود دارد. حسینی به واسطه سال های طولانی حضور در استقلال خودش هم علاقه مند است در ترکیب آبی ها باقی بماند اما او قراردادی با استقلال ندارد و کادرفنی و مدیران باشگاه باید تکلیفش را روشن نمایند.

از سوی دیگر جواد نکونام برای جذب گلر خارجی یکی از گزینه های اصلی خود را کریستوفر کنت قرار داده بود؛ دروازه بان اتریشی اما با فولاد خوزستان قرارداد دارد و امکان حضورش در استقلال نیست. اگر نکونام روی گلر خارجی اصرار داشته باشد، تعیین نیست او بتواند یک دروازه بان مطرح و خوب را به استقلال بیاورد، چراکه جذب چنین دروازه بانی با نرخ روز ارز هزینه زیادی را به باشگاه تحمیل می نماید.

ریسک بزرگ جذب گلر خارجی ناشناخته احتمال بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال را بیشتر نموده است. کاپیتان استقلالی ها فعلا تیم نو خود را نیز انتخاب ننموده و به نظر می رسد خودش هم برای همین صبر نموده تا شاید روزنه ای برای بازگشت به جمع آبی پوشان برایش باز گردد.

گفته می گردد امکان دارد طی دو سه روز آینده حسینی در جلسه ای با جواد نکونام شرکت کند و با سرمربی آبی ها صحبت کند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره خط دروازه استقلال رخ می دهد و در نهایت چه کسی با پیراهن گلری به جمع آبی ها اضافه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "بازگشت سیدحسین به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت سیدحسین به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید