انصارالله: موضع آمریکا در یمن تفاوتی با دوران ترامپ ندارد، شرط انصارلله برای توقف حملات

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سخنگوی انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه الجزیره با اشاره به اینکه موضع آمریکا درباره یمن هیچ تغییری نکرده اظهار داشت: اگر عربستان تجاوزات خود را متوقف کند ما نیز به حملات موشکی و پهپادی خاتمه می دهیم.

انصارالله: موضع آمریکا در یمن تفاوتی با دوران ترامپ ندارد، شرط انصارلله برای توقف حملات

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مایکروتاچ، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن درباره طرح اخیر آمریکایی ها برای یمن طی مصاحبه ای با شبکه الجزیره بیان کرد، آمریکایی ها به وسیله عمانی ها یک طرح قدیمی و نه طرحی جدید برای حل بحران تحویل ما دادند.

عبدالسلام اضافه نمود، طرحی که آنها تحویل ما دادند طرح اعلامیه مشترکی است که سازمان ملل قبلا ارائه داده بود.

وی تاکید نمود: ما خواهان بازگشایی بندر و فرودگاه قبل از رسیدن به فرایند تدریجی آتش بس هستیم و منتظر پاسخ آمریکایی ها به وسیله واسطه عمانی درباره دیدگاهمان برای حل بحران مانده ایم.

سخنگوی انصارالله یمن گفت: موضع آمریکا در جنگ یمن تفاوتی با دوران دونالد ترامپ نکرده است. زمانی که مسئله بشردوستانه از اوضاع سیاسی و نظامی جدا گردد ما آماده مذاکره هستیم.

محمد عبدالسلام توضیح داد، ما هیچ ملاقات مستقیمی با آمریکایی ها نداشته ایم. به بعضی اشتباهات خود معترف هستیم و از همه برای حل و فصل بحران دعوت می کنیم.

وی تاکید نمود، ما بار دیگر درخواست خود را برای توقف اقدامات نظامی و فعال سازی پفراینده بشردوستانه تکرار می کنیم.

محمد عبدالسلام در ادامه گفت، عربستان با جلوگیری از ورود مشتقات نفتی به یمن برای در تنگنا قرار دادن این کشور کوشش می نماید.

وی در انتها بیان کرد، عربستان طی ماه گذشته هزار بار با حملات هوایی ما را هدف قرار داده که 90 درصد آنها در مارب بوده است. اگر عربستان تجاوزات خود را متوقف کند ما نیز حملات موشکی و پهپادی ضد آن را متوقف می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصارالله: موضع آمریکا در یمن تفاوتی با دوران ترامپ ندارد، شرط انصارلله برای توقف حملات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: موضع آمریکا در یمن تفاوتی با دوران ترامپ ندارد، شرط انصارلله برای توقف حملات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید