انجام منظم طرح غربالگری کرونا، طرح تازه برای اسکان دانشجویان خوابگاهی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از طرح تازه اسکان برای دانشجویانی که احتیاج به انجام پروژه دارند، اطلاع داد.

انجام منظم طرح غربالگری کرونا، طرح تازه برای اسکان دانشجویان خوابگاهی

دکتر احد قائمی در گفت وگو با وبلاگ مایکروتاچ اظهار کرد: در این دوران کرونا، خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت ایران تعطیل نبوده است که بازگشایی گردد فقط به خاطر شرایط کرونایی شهر تهران، اسکان نو متوقف شده بود که مجددا از زمانی که شرایط تهران نارنجی شده، اسکان دانشجویانی که احتیاج به انجام پروژه دارند، آغاز شده است.

وی در رابطه با ظرفیت خوابگاه ها در اسکان دانشجویان در خوابگاه ها ادامه داد: ظرفیت اتاق ها فرق دارد ولی به طور کلی از ظرفیت کمتر از نصف، در اتاق ها استفاده شده است.

دکتر قائمی در این رابطه اضافه نمود: مسئله ای برای ظرفیت نداشته ایم و با رعایت پروتکل ها به دانشجویان اسکان داده می گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: با توجه به احتمال بازگشت حضوری دانشجویان در مهرماه، دانشگاه در حال برنامه ریزی برای اسکان دانشجویان خوابگاهی و سلف های غذاخوری است تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت دانشگاه برای میزبانی از دانشجویان استفاده کنیم.

وی راجع به طرح غربالگری دانشجویان علم و صنعت در دوران کرونا اظهار کرد: این طرح به طور منظم طبق پروتکل های وزارت بهداشت و دستورالعمل های اعلامی دانشگاه برای دانشجویان صورت می گیرد و الحمدالله در دانشگاه علم و صنعت ایران از ابتدای دوران کرونا تا به امروز مسئله ای وجود نداشته است.

وی اضافه نمود: در صورت مثبت بودن تست کرونا، معاونت دانشجویی برای این موارد تدابیری اندیشه است و دانشجو جدا از دانشجویان خوابگاهی قرنطینه می گردد.

دکتر قائمی در مورد بازسازی سلف سرویس دانشگاه برای ترم پاییز اسم کرد: به طور مرتب بازسازی های مورد احتیاج صورت می پذیرد و تعمیرات لازم و تجهیز سالن ها در زمان هایی که دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند، انجام می گردد. در زمان کرونا هم، سلف ها بسته هستند و غذا به صورت بیرون بر، در خوابگاه ها توزیع می گردد.

معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، اعلام نمود: برای تابستان برنامه ریزی شده که تا حد امکان برای اسکان دانشجویانی که احتیاج به انجام پروژه و یا دروس عملی دارند، از حداکثر ظرفیت استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انجام منظم طرح غربالگری کرونا، طرح تازه برای اسکان دانشجویان خوابگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام منظم طرح غربالگری کرونا، طرح تازه برای اسکان دانشجویان خوابگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید