احتمال بازگشایی مدارس ابتدایی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، خبرنگاران:سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از آنالیز طرح گشایش مدارس در شهرهای نارنجی و زرد اطلاع داد

احتمال بازگشایی مدارس ابتدایی

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از پیشنهاد بازگشایی مدارس برای پایه های اول و دوم ابتدایی در شهرهای نارنجی و زرد اطلاع داد و گفت: این بحث مخالفین و موافقینی دارد که در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ به نقل از ایرنا، رئیسی شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به آنالیز آخرین تدابیر برای کنترل کرونا پرداخت و اضافه نمود: خوشبختانه به دنبال اقدام های صورت گرفته در سطح کشور، اکنون هیچ شهر قرمزی نداریم.

رئیسی در ادامه به موضوع بازگشایی مدارس اشاره نمود و اضافه نمود: تا 2 هفته آینده در مورد بازگشایی مدارس مشخص تکلیف می گردد.او ادامه داد: همچنین پیشنهاد بازگشایی مدارس برای پایه های اول و دوم ابتدایی در شهرهای نارنجی و زرد مطرح شد که این دانش آموزان بتوانند حضوری در کلاس های درس شرکت نمایند، این بحث مخالفین و موافقینی دارد که در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه گفت: برگزاری هر آزمونی برای شیوه نامه ها احتیاج به مجوز دارد، همچنین تعطیلی آموزش مجازی جزو مصوبات ما نیست و هیچ مجوزی از طرف ستاد ملی کرونا نبوده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "احتمال بازگشایی مدارس ابتدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشایی مدارس ابتدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید