آزمون توانمندی تدریس نانو برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، شبکه مدرسان نانو، آزمون توانمندی تدریس نانو را بهمن 98 برگزار می نماید. این آزمون شامل دو مرحله ارزیابی علمی و مصاحبه تدریس خواهد بود که مرحله اول 24 بهمن ماه و در تهران برگزار خواهد شد. منابع آزمون علمی مشتمل بر حدود 40 مقاله از مقالات سایت آموزش فناوری نانو به همراه کتاب محصولات نانو ساخت ایران است. علاقه مندان فرصت دارند تا 15 بهمن ماه 1398 با مراجعه به کارتابل شخصی خود در سایت ستاد نانو در آزمون ثبت نام نمایند.

آزمون توانمندی تدریس نانو برگزار می گردد

شبکه مدرسان فناوری نانو با هدف شناسایی و پرورش متخصصین توانمند با عنوان مدرس نانو، آزمون های توانمندی تدریس نانو را برگزار می نماید. رویکرد این شبکه ایجاد بستری برای آموزش و ترویج علم و فناوری نانو در ایران توسط افراد متخصص و توانمند در دو حوزه فناوری نانو و تدریس است؛ مدرسان نانو به وسیله شرکت در آزمون های اعلام شده و کسب حدنصاب های لازم به عضویت این شبکه درمی آیند.

داوطلبانی که حداقل 70درصد از نمره آزمون علمی حضوری را کسب نمایند، واجد شرایط ورود به مصاحبه تدریس (مرحله دوم) می شوند؛ مصاحبه ها به دو صورت حضوری و آنلاین و در هفته اول اسفندماه برگزار خواهد شد. فرایند برگزاری مصاحبه، مشابه مصاحبه آزمون تدریس نهمین مسابقه ملی، شامل ارائه یک تدریس ده دقیقه ای برای مخاطبان دانشجو به صورت عمومی توسط شرکت نمایندگان و 10 الی 15 دقیقه پرسش و پاسخ با داوران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آزمون توانمندی تدریس نانو برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون توانمندی تدریس نانو برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید