گروسی: کوشش می کنیم نشست امروز نتیجه مثبتی داشته باشد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست مشترک با اسلامی گفت: دنبال این هستیم مذاکرات را ادامه دهیم که زمینه های مشترکی را پیدا کنیم و به نتیجه گیری مثبتی برسیم.

گروسی: کوشش می کنیم نشست امروز نتیجه مثبتی داشته باشد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ مایکروتاچ، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که شب گذشته در رأس هیأتی به منظور ملاقات و گفت وگو با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و بعلاوه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه وارد تهران شد، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) پس از ملاقات و گفت وگو با اسلامی در نشست خبری مشترک شرکت کرد و به تشریح گفت وگوهایش با رئیس سازمان انرژی اتمی پرداخت.

وی در این نشست خبری ضمن تشکر از اسلامی برای مهمان نوازی از وی در محل سازمان انرژی اتمی گفت: چند ماه پیش در سفرم به ایران با آقای اسلامی توافق کردیم که چند ماه دیگر برمی گردم بذای اینکه کار مشترکمان را درباره شفاف سازی را ادامه بدهیم و بعلاوه تداوم و تعمیق گفتگوها با دولت نو ایران را و من افتخار دارم که تا چند ساعت دیگر با وزیر امور خارجه ایران ملاقات کنم.

گروسی ادامه داد: صحبتها و گفتگوهای امروز فشرده بود و دنبال این هستیم که مذاکرات را ادامه دهیم با این نگاه که بتوانیم زمینه های مشترکی را پیدا کنیم.

مدیرکل آژانس اضافه کرد: موضوعاتی است که با آقای اسلامی آنالیز می کنیم ولی هدفمان این بوده که منظره برنامه هسته ای را به نحوی تعریف کنیم که با توجه به تغییرات اقلیمی بتواند به فراوری انرژی های پاک یاری کنیم و آن را در اختیار همه بگذاریم. این موضوعی بود که چندی پیش در نشست گلاسکو به صورت مفصل درباره آن صحبت شد.

وی گفت: تلاشمان این است که نتیجه نشست امروز مثبت باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گروسی: کوشش می کنیم نشست امروز نتیجه مثبتی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی: کوشش می کنیم نشست امروز نتیجه مثبتی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید