کاراته وان مسکو، پورشیب به مدال برنز نرسید، کاپیتان؛ دومین گرندوینر کاراته ایران

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، کاپیتان تیم ملی کاراته با وجود شکست در دیدار رده بندی لیگ جهانی کاراته وان مسکو به نام دومین گرندوینر کاراته ایران لقب گرفت.

کاراته وان مسکو، پورشیب به مدال برنز نرسید، کاپیتان؛ دومین گرندوینر کاراته ایران

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، روز پایانی رقابت های لیگ جهانی کاراته وان روسیه از صبح امروز (یکشنبه - 11 مهر ماه) در مسکو در حال برگزاری است و ذبیح الله پورشیب تنها نماینده کاراته ایران در این مسابقات با شکست مقابل نماینده بلاروس از دستیابی به مدال برنز بازماند.

پورشیب در دیدار رده بندی وزن 84- کیلوگرم، با نتیجه 4 بر 2 مغلوب آنتوان عیساکوف از بلاروس شد تا از رسیدن به مدال برنز بازماند.

کاپیتان تیم ملی روز گذشته برای حضور در دیدار رده بندی، ابتدا در دور نخست به مصاف انوار بوگرین از بلژیک رفت و پیروز به برتری 2 بر یک مقابل حریف خود شد و در ادامه با نتیجه 2 بر صفر از سد ولادیمیر برزانیچ از صربستان گذشت.

او در مرحله یک چهارم نهایی، پس از تساوی یک - یک مقابل تارگوت حسنوف از آذربایجان، با هانتی (رأی داوران) پیروز میدان لقب گرفت، اما با شکست مقابل نبیل اچابی از مراکش در دیدار نیمه نهایی از حضور در فینال بازماند.

با وجود عدم کسب مدال از طریق ذبیح الله پورشیب در کاراته وان مسکو اما کاپیتان تیم ملی با کسب سه مدال طلا در مسابقات لیگ های جهانی سال های 2020 و 2021 به نام گرندوینر وزن 84+ کیلوگرم انتخاب شد. پیش از پورشیب، سجاد گنج زاده دو بار پیروز به کسب این نام شده بود.

مسابقات لیگ برتر کاراته وان مسکو طی روزهای 9 الی 11 مهر ماه با حضور 371 شرکت کننده از 49 کشور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته وان مسکو، پورشیب به مدال برنز نرسید، کاپیتان؛ دومین گرندوینر کاراته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان مسکو، پورشیب به مدال برنز نرسید، کاپیتان؛ دومین گرندوینر کاراته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید