واکنش انصارالله یمن به بیانیه شورای امنیت: آزادسازی ادامه دارد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به بیانیه پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل درباره توقف فوری درگیری در مأرب واکنش نشان داد.

واکنش انصارالله یمن به بیانیه شورای امنیت: آزادسازی ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مایکروتاچ، محمد البخیتی عضو جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که عملیات نظامی در داخل و خارج یمن تا آزادسازی آخرین وجب از سرزمین ادامه خواهد داشت.

البخیتی در حساب توئیتری خود نوشت: عملیات نظامی ما در داخل و خارج تا آزادسازی آخرین وجب از سرزمین یمن، شکست محاصره زمینی، دریایی و هوایی به زور سلاح ادامه خواهد داشت چرا که ما به بیداری وجدان دنیایان امیدوار نیستیم و تنها به خداوند و قدرت خود امیدواریم.

وی اضافه کرد که کشورهای دنیا بایستی به اراده یمنی ها برای احیای حاکمیت و استقلال کشورشان خواه به طریق مسالمت آمیز یا از راه جنگ احترام بگذارند.

محمد آل جابر سفیر عربستان سعودی در یمن روز چهارشنبه(دیروز) نشستی را با نمایندگان پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، انگلیس، چین، روسیه و فرانسه) برگزار کرد.

نمایندگان پنج کشور مذکور پس از این ملاقات بیانیه مشترکی صادر و طی آن بر ضرورت دستیابی به راهکار سیاسی برای خاتمه دادن به بحران یمن تأکید نموده و خواهان توقف درگیری ها در استان مأرب واقع در مرکز یمن شدند.(جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "واکنش انصارالله یمن به بیانیه شورای امنیت: آزادسازی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش انصارالله یمن به بیانیه شورای امنیت: آزادسازی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید