مدیران خودرو قیمت نو تیگو 8 و قیمت قطعی تیگو 7 را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، امکان خرید نقدی و اقساطی 3 محصول نو نشان فونیکس برای متقاضیان محصولات مدیران خودرو فراهم شده است. مشتریان می توانند فونیکس تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو و تیگو 8 کلاسیک را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

مدیران خودرو قیمت نو تیگو 8 و قیمت قطعی تیگو 7 را خاطرنشان کرد

فونیکس نشان تجاری به شمار میرود که محصولات لوکس نشان چری و مدیران خودرو را عرضه می نماید. باتوجه به سیاست های تازه مدیران خودرو و از سویی چالش تحریم های بین المللی، این خودروساز بخش خصوصی نشان تجاری فونیکس را برای شاخه لوکس محصولات خود ثبت نموده است. کلمه فونیکس با نوشتار Phoenix معنایی مشابه به ققنوس دارد.

گارانتی محصولات فونیکس به واسطه کیفیت بالاتری که نسبت به محصولات فعلی مدیران خودرو دارند، بالاتر خواهد بود و ممکن است که گارانتی هر یک از محصولات این برند با یکدیگر متفاوت باشد.

فونیکس یک برند لوکال و ویژه ایران برای عرضه لوکس ترین و به روزترین محصولات کمپانی چری چین بوده و این سیاست در بعضی از بازارهای دیگر هم به وسیله چری اجرا شده است.

تازهترین آگهی های چری

چندی پیش قیمت بالا و گزاف فونیکس تیگو 8 پرو شرکت مدیران خودرو، سر و صدای بسیاری را ایجاد کرد. اعتراضی که باعث شد تا فروش این خودرو چند ماه به صورت رسمی متوقف گردد. اما در نیمه دوم فروردین ماه سال 1401 گویا فروش تیگو 8 پرو در سامانه فروش شرکت مدیران خودرو شروع شده و قیمت تازه آن به وضوح اعلام شده است. به اعلام سایت فروش شرکت مدیران خودرو، قیمت تیگو 8 پرو کمی کاهش پیدا نموده است.

بعلاوه فروش این خودرو با موعد تحویل 45 روز کاری شروع شده و افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند، می توانند تا با مراجعه به کنندگی های مدیران خودرو و یا سایت فروش این شرکت، اقدام به ثبت نام خودرو فونیکس تیگو 8 پرو کنند.

فونیکس تیگو 7 پرو تازهترین کراس اوور سایز میانه شرکت مدیران خودرو است که به زودی پا به بازار می گذارد. نسل اول تیگو 7 به عنوان محصولی پیروز توانست نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. اکنون نوبت به نسل کاملاً تازه این خودرو رسیده است که پسوند پرو را به خود می بیند.

خودروقیمت تازه (تومان)
تیگو8 پرو1.711.000.000
تیگو 7 پرو1.190.000.000
تیگو 8 کلاسیک1.430.000.000

آگهی های خرید و فروش چری

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ مایکروتاچ بخوانید.

تازهترین آگهی های چری
منبع: بلاگ دیوار

به "مدیران خودرو قیمت نو تیگو 8 و قیمت قطعی تیگو 7 را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران خودرو قیمت نو تیگو 8 و قیمت قطعی تیگو 7 را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید