محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با استاد محمد مرادی نجاردیدارنمود

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی، محمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با همراهی جمعی از هنرمندان با استاد محمد مرادی نجار؛ پیشکسوت عرصه اجرا و مدیریت صحنه ملاقات کردند .

محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با استاد محمد مرادی نجاردیدارنمود

به گزارش خبرنگاروبلاگ مایکروتاچدفترمازندران درشهرستان بابل، محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با همراهی جمعی از هنرمندان بابل با حضور در منزل استاد محمد مرادی نجار؛ پیشکسوت عرصه اجرا و مدیریت صحنه، با ایشان دیدار و مصاحبه کردند .

این دیدار که همزمان با بیستم فروردین ماه سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی در فضایی توام با صمیمت برگزار گردید محمدی فیروزجایی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در سخنانی کوتاه گفت: رویکرد اصلی ما، تکریم پیشکسوتان و ترسیم فضای کار و فعالیت برای جوانان است و خرسندیم که این مناسبت ارزشمند، فرصتی برای دیدار با اساتید خوشنام شهرستان از جمله استاد مرادی و تقدیر از قریب به چهار دهه زحمات ایشان فراهم کرد .

استاد مرادی با ابراز خرسندی از اقدام پسندیده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل گفت: امروز یکی از برترین روزهای زندگی ام است هم شما عزیزان را دیدار کردم و هم فرصتی شد تا مروری بر خاطرات شیرین گذشته بشود. ایشان در ادامه با ذکر نام و یاد زنده یاد سیدقاسم خدامی افزودند: در گذشته، امکانات و تجهیزات اندکی داشتیم اما از همان امکانات کم، نهایت بهره برداری را می کردیم و سعی می کردیم تا با کار عاشقانه و خلاقیت، کمبودها را رفع و برنامه های باکیفیتی را فراوری و اجرا نماییم که مورد توجه عموم مردم نهاده شد .

در این دیدار، اساتید و هنرمندان حوزه های فیلم و تئاتر و اجرا، به بیان خاطرات خود از همکاری با استاد مرادی پرداختند .

لازم به ذکر است استاد مرادی از هنرمندان پیشکسوت و خوشنام شهرستان بابل هستند که قریب به چهار دهه به فعالیت های متنوع اجرا ومدیریت صحنه برنامه های دینی، فرهنگی، هنری واجتماعی می پرداختند که درپایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس اززحمات این هنرمند پیشکسوت قدردانی بعمل آمد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با استاد محمد مرادی نجاردیدارنمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی فیروزجایی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل با استاد محمد مرادی نجاردیدارنمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید