صرفه جویی 220 لیتری بنزین با تکمیل پل ها و تقاطع های نیمه تمام تهران ، نیمی از پل های ماشین روی شهر احتیاج به تعمیر دارد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با تکمیل پل ها و تقاطع های نیمه تمام بزرگراهی، 220 میلیون لیتر صرفه جویی انرژی و سوخت در تهران خواهیم داشت.

صرفه جویی 220 لیتری بنزین با تکمیل پل ها و تقاطع های نیمه تمام تهران ، نیمی از پل های ماشین روی شهر احتیاج به تعمیر دارد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، عباس شعبانی، در مراسم عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) که شامل جهتهای بزرگراه یادگار امام (ره)- شهید بروجردی- آزادگان و آزاد راه تهران ساوه می گردد، گفت: فعالیت های معاونت فنی و عمرانی شهرداری به سه حوزه تقسیم می گردد؛ نخست حوزه توسعه شهر خصوصا زیرساخت های فنی و عمرانی است؛ در قانون شهرداری ها نیز اولین وظیفه شهرداری ساخت معابر است که این توسعه مورد نظر را بر اساس طرح های جامع شهری پیگیری می کنیم. از آن دست می توان به پروژه شهید شوشتری، ادامه بزرگراه یادگار و شهید متوسلیان اشاره نمود.

او با بیان اینکه حوزه دوم فعالیت، بحث نگهداشت شهر به لحاظ معابر است، اظهار کرد: در حدود 110 میلیون متر معبر داریم که اگر بخواهیم در نگهداشت 10 درصد آن نیز فعالیت کنیم حدود 1.5 میلیون تن آسفالت احتیاج هست؛ بعلاوه در فراوری و پخش آسفالت در تهران 10 میلیون تن عقب ماندگی وجود دارد که در این دوره راندمان فراوری آسفالت را از دو هزار و 500 تن به چهار هزار تن رساندیم.

شعبانی با بیان اینکه احداث دو کارخانه آسفالت در دست اقدام است ، ادامه داد: در بحث نگهداشت زیرساخت ها و ابنیه عمرانی نیز باید به این مساله اشاره کنم از 750 پل موجود در تهران نیمی از آن احتیاج به تعمیر و بازسازی دارد.

او با بیان اینکه نظارت بر فعالیت های حوزه عمرانی باعث کنترل و افزایش کیفیت زندگی می گردد، گفت: با تکمیل پل ها و تقاطع های نیمه تمام بزرگراهی 780 کیلومتر راه اضافه برای شهروندان تغییر قابل توجهی می نماید ضمن اینکه 220 میلیون لیتر صرفه جویی انرژی و سوخت نیز در تهران خواهیم داشت.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه این پروژه ها اثر و جایگاه ملی دارند، تاکید نمود: سه تقاطع در سوم خرداد تقدیم وبلاگ مایکروتاچان شد، گفت: پروژه یادگار امام کریدور شمالی-جنوبی در غرب تهران است، همه بزرگراه های غربی تهران به پهنه فرودگاه مهرآباد و شهرک اکباتان رسیدند و تنها این پروژه ادامه پیدا می نماید. طول جهت این بخش 5 کیلومتر است که با جهت سازی رمپ ها به 10 کیلومتر می رسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "صرفه جویی 220 لیتری بنزین با تکمیل پل ها و تقاطع های نیمه تمام تهران ، نیمی از پل های ماشین روی شهر احتیاج به تعمیر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی 220 لیتری بنزین با تکمیل پل ها و تقاطع های نیمه تمام تهران ، نیمی از پل های ماشین روی شهر احتیاج به تعمیر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید