سریالی که واقعا دیدنش را توصیه می کنم: مینی سریال اسپانیای Patria

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، قبلا هم اینجا نوشته بودم که پیدا کردن و دیدن مینی سریال ها شاید نسبت به سریال ها بهینه تر باشد و بهتر بتواند اوقات فراغت ما را پر کند. چرا که سریال های با فصل های متعدد، گاهی در فصل های بعدی به شدت دچار افت کیفیت می شوند و ضرب آهنگشان تغییر می نماید و آدم گاهی تصور می نماید که به زور و جبر، عوامل ساخت فقط خواسته اند چیزی را بسازند. به علاوه یک مینی سریال در چند ساعت تمام می گردد و نسبت به یک سریال عظیم، کمتر وقت شما را می گیرد.

سریالی که واقعا دیدنش را توصیه می کنم: مینی سریال اسپانیای Patria

یکی از مینی سریال ها بسیار مطرح امسال، سریال Patria نام دارد که اقتباسی از یک رمان 646 صفحه ای، نوشته فرناندو آرامبورو است که سال پیش منتشر شده بود.

در سریال ها و فیلم های متعددی به پیامدهای جنگ های داخلی و مبارزات استقلال طلبانه یا جدایی طلبانه اشاره شده است.

لابد شما از اخبار نام ایالت باسک و شاخه نظامی جدایی طلبانه این ایالت موسوم به ETA را شنیده اید. سریال Patria می خواهد نشان بدهد که جدال بین دولت مرکزی اسپانیا و ETA چه تاثیری روی زندگی مردم عادی داشته است.

برای مثال در سریال، رنج یک بیوه که شوهرش در بیرون خانه روستایی شان توسط ETA ترور شده یا مادر یک تروریست زندانی به تصویر کشیده می گردد.

این سریال 8 قسمت یک ساعته دارد. نمره 8.0 این سریال در imdb حاکی از آن است که با سریال محبوب و باکیفیتی روبرو هستیم.

در شرایطی که 10 سال از انتها جدال های عمده و خون آلود ETA می گذرد، افراد اندکی هستند که تمایل به مرور آن خاطرات داشته باشند، اما این سریال تازه می خواهد تابو را بشکند.

منبع: یک پزشک

به "سریالی که واقعا دیدنش را توصیه می کنم: مینی سریال اسپانیای Patria" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی که واقعا دیدنش را توصیه می کنم: مینی سریال اسپانیای Patria"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید