رئیس فدراسیون &zwnjجهانی بوکس انتخاب شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، در خاتمه انتخابات فدراسیون جهانی بوکس، کرملوف روسیه ای به عنوان رئیس جدید AIBA انتخاب شد.

رئیس فدراسیون &zwnjجهانی بوکس انتخاب شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، امروز (شنبه) 22 آذر 1399 در سرانجام انتخابات فدراسیون جهانی بوکس (AIBA)، عمر کرملوف روسیه ای با کسب 57.33 درصد آرا رئیس جدید این فدراسیون شد.

در این انتخابات که به صورت آنلاین برگزار گشت، 155 فدراسیون ملی حق رای داشتند.

کرملوف پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون جهانی بوکس، گفت: می خواهم شفاف بگویم که بازسازی و بازیابی اعتبار AIBA در سطح جهانی کار آسان نیست. این اتفاق یک شبه رخ نخواهد داد و همه ما باید با هم متحد شویم تا این ماموریت را به نتیجه برسانیم. بازیابی اعتبار و اعتمادی که AIBA زمانی در ذهن افراد ورزش سراسر جهان داشت قطعا سخت است و ما باید برای ادامه حضور و موفقیت بوکس در المپیک این کار را انجام دهیم.

او اضافه نمود: همانطور که در زمان نامزد شدنم برای ریاست این فدراسیون اعلام کردم، خلاص شدن از بدهی های AIBA اولین اولویت من است. طبق قولی که داده ام این بدهی را در شش ماه اول تسویه می کنم. سعی داریم 50 میلیون دلار ظرف دو سال جمع کرده و آن را برای بازسازی AIBA هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی بوکس با اشاره به اهمیت بازیابی اعتبار این رشته نزد IOC، گفت: بوکس ورزش مبارزان است. مبارزه امروز ما نیز علیه بدهی های مالی، بی کفایتی ها، فساد، دوپینگ ث، آموزش و ایمنی ضعیف است. تقویت ساختارهای مدیریتی AIBA و تعادل این رشته، کانون توجه من به عنوان رئیس جدید است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس فدراسیون &zwnjجهانی بوکس انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون &zwnjجهانی بوکس انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید