دکتر رضایی: &rlmدر فضای کسب و کار کنونی باید از فرصت های خلق محصول &rlmحداکثر بهره برداری صورت پذیرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مجموعه بیمه ایران باید در فضای کسب و کار فعلی علاوه بر بهبود کیفی خدمات خسارت و ارزش آفرینی برای مشتریان، از فرصت های خلق محصول حداکثر بهره برداری را بعمل آورد.

دکتر رضایی: &rlmدر فضای کسب و کار کنونی باید از فرصت های خلق محصول &rlmحداکثر بهره برداری صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مایکروتاچ ، دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در جلسه آنالیز عملکرد حوزه معاونت فنی شرکت، از تلاشهای همکاران حوزه فنی قدردانی و تاکید نمود: هوش عاطفی مدیران و ایجاد رابطه حسنه بین مدیران و کارکنان، زمینه ساز تعامل و همکاری موثر است.

مدیرعامل بیمه ایران، رشد و بالندگی شرکت را در این مدت مرهون تلاش،تلاش، ایثار و ازخود گذشتگی مجموعه ارکان شرکت دانست و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی همکاران شرکت و شبکه فروش، بر ضرورت تداوم فرایند تحرک و فعالیت بیشتر در جهت توسعه و تعمیم خدمات بیمه در چهار ماهه سرانجامی سال تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در ابتدای این نشست تخصصی، آقای زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران گزارشی از شرایط و عملکرد مجموعه بخش فنی شرکت در 8 ماهه سال 99 ارایه کرد.

معاون فنی بیمه ایران، حق بیمه تولیدی شرکت را با 162 هزار میلیارد ریال و نسبت خسارت شرکت را 47 درصد اعلام و افزود: هم اکنون اوضاع فنی شرکت در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته است و افزایش سهم شرکت و برخورداری از سهم کیفی 35 درصدی از صنعت بیمه حاکی از رشد و افزایش کیفیت و کمیت فعالیت بیمه ایران است.

در این جلسه، مدیران کل و معاونین ادارات کل اتکایی، اتومبیل، اشخاص، مسئولیت، حمل و نقل، اموال، آتش سوزی، انرژی، امور بین الملل و بازاریابی شرکت با ارایه گزارش هایی تفصیلی، به تشریح عملکرد حوزه فنی متبوع پرداخته و از طراحی و خلق محصولات نوین بیمه ای تا سرانجام امسال خبر دادند.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "دکتر رضایی: &rlmدر فضای کسب و کار کنونی باید از فرصت های خلق محصول &rlmحداکثر بهره برداری صورت پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر رضایی: &rlmدر فضای کسب و کار کنونی باید از فرصت های خلق محصول &rlmحداکثر بهره برداری صورت پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید