خودرو تازه منصوری معرفی گردید؛ تنها رولزرویس دو در دنیا

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، شرکت تیونینگ منصوری، خودرو نو منصوری را معرفی کرد این خودرو تنها رولزرویس شخصی سازی شده دو در دنیا است.

خودرو تازه منصوری معرفی گردید؛ تنها رولزرویس دو در دنیا

وبلاگ مایکروتاچ - تنها خودرو رولزرویس با بدنه دودر همراه امکانات ویژه از برند منصوری معرفی شده است.

این محصول با نام سیلور بولت مجهز به کیت بدنه اختصاصی و پیشرانه تقویت شده و چرخ های بزرگ 22 اینچی خواهد بود.

منصوری یکی از شرکت های تیونینگ مشهور جهان و از معدود برندهای متخصص در شخصی سازی رولزرویس است. نوترین محصول منصوری براساس رولزرویس داون با توجه ویژه به جزئیات ساخته شده و تغییری اساسی در ظاهر خودرو ایجاد ننموده است. این نوع کیت بدنه اصطلاحا سافت کیت (Softkit) نامیده می گردد.

یکی از کارخانه های منصوری در آلمان مرکزی تخصصی برای فراوری ادوات فیبرکربن است. با استفاده از امکانات کم نظیر این مجموعه، بخش های متنوعی از سیلور بولت مثل کاپوت، سپر، رکاب، دستگیره ها و حتی قاب شیشه جلو با فیبرکربن ساخته شده اند. دیگر نکته جالب در نوترین محصول منصوری، طرح ویژه برای چرخ های 22 اینچی با ترکیبی از شکل V و Y است.

این ادوات با دو نوع رنگ سیاه Black Diamond و Black Glossy عرضه می شوند؛ اما خریدار می تواند رنگ های دلخواه خود را هم سفارش دهد.

رولزرویس دو در خودرو نو منصوری

مشخصات فنی خودرو

در بحث فنی به یاری تغییر ECU، قدرت 730 اسب بخار با گشتاور 1000 نیوتن متر برای پیشرانه فراهم شده است. مدل استاندارد ساخت رولزرویس 5 ثانیه طول می کشد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتربر ساعت می رسد و میانگین مصرف سوخت آن 15 لیتر در صد کیلومتر است. ناگفته نماند این خودرو 600 اسب بخار قدرت و 840 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید.

سیلور بولت از معدود محصولات منصوری است که بدون تغییر در ادوات داخلی و فضای کابین فراوری می گردد. تنها 50 دستگاه از این خودرو با تیونینگ منصوری عرضه خواهد شد و رولزرویس هم به تازگی اعلام نموده است فراوری رولزرویس داون را از ابتدای سال 2022 متوقف خواهد نمود. مدل استاندارد این محصول هم اکنون 355 هزار دلار قیمت دارد.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران

به "خودرو تازه منصوری معرفی گردید؛ تنها رولزرویس دو در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو تازه منصوری معرفی گردید؛ تنها رولزرویس دو در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید