حواشی ها در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، نمایشگاه بین المللی کتاب یکی از پر بازدیدترین و پر ترددترین نمایشگاه ها در سطح ایران است، این نمایشگاه در دوران دبستان یکی از شیرین ترین اردوهای مدرسه ای بحساب می یاد، ولی سوال اینجاست که این اردو فقط برای بچه مدرسه ای ها است؟ این روزها وقتی به نمایشگاه می روید با حواشی روبه رو می شوید که گاهی این حواشی پر رنگ تر از خود نمایشگاه به چشم می خورد، بعضی از آن ها مجذوب کننده و دوست داشتنی است و بعضی دیگر تامل برانگیز و گاه مشکل ساز است. از قسمت های مجذوب کننده آن می توان به فروشگاه های مرتبط به کتاب مثل لوازم التحریری ها و فروشگاه های تزئینی که با موضوع کتاب مرتبط است، اشاره نمود، اما وجود آن همه فوت کورت، دست فروش ها و پیک نیک ها در فضای باز کمی این نمایشگاه را با نمایشگاه های دیگر متفاوت نموده و آن را به فضای موقتی برای تفریح و تفریح تبدیل نموده که ممکن است نمای دلپذیری را از نمایشگاه را منعکس نکند.

حواشی ها در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب

شلوغی، همهمه، شور و هیجان و بوی کتابی که مصلای تهران دو سال از داشتنش محروم بوده و سال جاری از این بلاتکلیفی درآمده و دوباره زنده شده است.

حضور بچه ها مدرسه ای ها در نمایشگاه کتاب، و شور و شوق حاکی از درکنار یکدیگر بودنشان در این اردوی مفید و مجذوب نماینده.

خرید از فروشگاه های حاشیه نمایشگاه که هیجانش کمتر از خرید کتاب نیست و امثال این مجذوب نمایندهیت هاست که مخاطبین خاص خودش رو به نمایشگاه می کشاند.

خدمات پستی که برای هموطنان عزیزمان در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی خرید پستی خود را از این طریق ارسال نمایند.

فوت کورت های که در شبستان و خارج از نمایشگاه هستند تا از نظر خوراک در راحتی باشید.

تنوع غذایی بالا این راحتی انتخاب را افزایش داده است.

یکی از جالب ترین چشم انداز ها تماشا خانواده هایی است که از راه دور آمده اند و در کنار حوض شبستان پیک نیک نموده اند.

و حتی گاهی هم سربازهای خسته ای را می بینید که در نمایشگاه خوابشان برده است.بازی های که در محوطه باز شبستان برای جمع کردن یاری های مردمی انجام می شد.این روز های پایانی نمایشگاه را از دست ندهید...

منبع: همگردی

به "حواشی ها در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی ها در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید