حل مشکل احراز هویت اتباع خارجی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مشکل احراز هویت آنلاین اتباع خارجی با کوشش تیم فنی خبرنگاران به طور کامل حل شد. از مدتی قبل به علت قطع سرویس احراز هویت اتباع، فرایند احراز هویت این افراد برای استفاده از خبرنگاران با مشکل روبرو شده بود. تیم فنی خبرنگاران برای حل این مسئله برای مدتی سرویس موقتی برای احراز هویت از طریق بارگذاری تصویر پاسپورت را راه اندازی کرد. با این حال تایید هویت از این مسیر به علت احتیاج به آنالیز دقیق مدارک از سوی ناظر زمان بر بود و چون بعضی از اتباع خارجی ساکن ایران نیز فاقد پاسپورت هستند برای همه کاربران اتباعی که مایل به فعالیت در خبرنگاران هستند، موثر نبود. با راه حل تازه که اکنون با استفاده از سامانه شاهکار راه اندازی شده، اتباع می توانند احراز هویت خود را با استفاده از شماره تلفن همراه و اطلاعات پاسپورت یا کارت آمایش به صورت سریع و آنلاین انجام دهند.

حل مشکل احراز هویت اتباع خارجی

ما در وبلاگ مایکروتاچ خود را متعهد به ایجاد فرصت برابر برای همه افراد می دانیم و تمام کوشش مان در مدت اخیر برای حل این مشکل در سریع ترین زمان ممکن بود.

آنالیز های وبلاگ مایکروتاچ نشان می دهد تنها طی 24 ساعت از راه اندازی این سرویس مقدار احراز هویت اتباع خارجی روی پلتفرم وبلاگ مایکروتاچ رشدی 40 درصدی نسبت به قبل داشته است.

اگر از اتباع هستید و می خواهید فرآیند احراز هویت خود را انجام دهید می تواند به منوی تایید هویت در پنل کاربری خود (لینک) وارد شوید و در بخش ملیت گزینه اتباع خارجی را انتخاب کنید. در اینجا می تواند با وارد کردن شماره تلفن همراه، شماره پاسپورت یا شناسه یکتای کارت آمایش تان فرایند احراز هویت را انجام دهید.

با تایید هویت کاربران، علاوه بر افزایش کیفیت آگهی ها، امنیت معامله ها و ارتباط در چت میان کاربران نیز افزایش پیدا می نماید.

منبع: بلاگ دیوار

به "حل مشکل احراز هویت اتباع خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل احراز هویت اتباع خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید