جهش فراوری متکی به فناوری های نوین و دانش جدید است

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه مساله فراوری نیازمند حمایت بیشتر از طرف دولتمردان و دستگاه های اجرایی کشور دارد ، گفت: مساله فراوری متکی به دانش و فناوری های نوین است.

جهش فراوری متکی به فناوری های نوین و دانش جدید است

امیرعباس اختراعی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ مایکروتاچ در راستای تحقق جهش فراوری، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب شعار سال را جهش فراوری نامگذاری کردند امیدوارم حمایت و توجه بیشتری توسط دولتمردان و دستگاه های اجرایی به مساله فراوری گردد.

فراوری متکی به فناوری های نوین و دانش جدید است

وی اضافه نمود: از آنجایی که مساله فراوری متکی به دانش های جدید و فناوری های نوین است نیازمند این هستیم که بتوانیم سبد فراوریی خود را به لحاظ کیفی و راندمان ظرفیت ارتقاء دهیم تا محصولات باکیفیت را با قیمت های مناسب و برخوردار از فناوری های بهتر به مردم ارائه دهیم.

اختراعی اضافه نمود: پیش بینی می کنیم با یاری دوستان و مدیران اجرایی کشور واردات بعضی محصولات به کشور کمتر و بلکه حذف گردد و اگر این اتفاق بیفتد می توان امیدوار بود که ظرفیت درخواست داخلی بیشتر می گردد و می توانیم با ظرفیت بالاتری نسبت به گذشته فراوری محصول داشته باشیم که این امر اشتغالزایی و قیمت مناسب را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جهش فراوری متکی به فناوری های نوین و دانش جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش فراوری متکی به فناوری های نوین و دانش جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید