تغییر فولکس قورباغه ای محبوب ایرانیان برای 2023

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، فولکس واگن بیتل که در ایران به نام فولکس واگن قورباغه ای معروفیت دارد، از سال 1938 با ما همراه بوده است، اما مدل 2023 این خودرو تنها سومین نسخه از آن است.

تغییر فولکس قورباغه ای محبوب ایرانیان برای 2023

به گزارش خبرآنلاین، بازار خودرو های دو در از آن موقع تا به حال پیشرفت زیادی نموده است و بیتل مدرن در برابر بعضی از رقبای بسیار پیروز مانند فیات 500 و مینی هاچ بک نوستالژیک و بعلاوه DS 3 پرقدرت ظاهر شده است.

بروز به روز شده و دارای یک تریم تازه R-line برتر به همراه بعضی ارتقا های فنی داخلی است. نمای بیرونی نیز به روز شده است، اما برای مشاهده چراغ های مه شکن تازه و سپر های اصلاح شده باید در این نژاد متخصص باشید.

بزرگ ترین تغییرات در داخل است، جایی که تازهترین فناوری های موجود در طیف فولکس واگن را خواهید یافت، از جمله یکی از برترین سیستم های اطلاعات تفریح صفحه لمسی موجود در بازار. چیزی که بدون تغییر باقی می ماند، فضای داخلی رنگارنگ است که با استاندارد های بسیار بالاتر از رقبا ساخته شده است و موقعیت رانندگی تقریباً عالی است.

موتور 1.4 لیتری بنزینی 148 اسب بخاری برای رانندگی در این خودرو به کار گرفته شده است.

سطح تجهیزات در مدل های سطح پایه با رقبا قابل مقایسه است، شما یک صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی به عنوان استاندارد به همراه تهویه مطبوع و صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع دارید.

منبع: فرارو

به "تغییر فولکس قورباغه ای محبوب ایرانیان برای 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر فولکس قورباغه ای محبوب ایرانیان برای 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید