تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، ساخت وسازهای غیرمجاز در سطح حدود 100 هکتار از زمین های مرغوب کشاورزی شهرستان کرمانشاه روز سه شنبه 26 فروردین 99 با حضور مسئولان استان تخریب شد.

تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ به نقل از ایرنا، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه که در محل تخریب این ساخت وسازها حضور داشت، گفت: یکی از عناوین مجرمانه پرتکرار تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیرمجاز است، بسیاری از زمین های کشاورزی مرغوب با این تغییر کاربری های غیرمجاز تبدیل به باغ و ویلا شده اند که علاوه بر غیرقانونی بودن این عمل، اقتصاد کشاورزی نیز دچار چالش شده است.

پرویز توسلی زاده اضافه کرد: این افراد سودجو با خرد کردن زمین های کشاورزی و تبدیل آن ها به باغ و ویلا چرخه تولیدات کشاورزی را دچار مشکل نموده اند.

وی تأکید کرد: جدای از زیان های وارده به اقتصاد کشاورزی از دیگر مضرات این کار توسعه بی رویه فضای شهری است که در این زمین های مرغوب به صورت غیرقانونی انجام می گردد و باید با آن ها برخورد گردد.

توسلی زاده با هشدار به مسئولان مربوطه بیان نمود: نباید اجازه داد کار به جایی کشیده گردد که مجبور به تخریب شویم و از همین جا به اداره بازرسی استان اعلام می کنم که با آنالیز های لازم چنانچه هر یک از مسئولان در این خصوص کوتاهی کردند، برای آن ها پرونده قضایی تشکیل دهند.

رئیس کل دادگستری استان به مردم نیز توصیه کرد از انجام کارهایی که خلاف قانون هست امتناع نموده و همیشه سعی نمایند بر اساس قانون و در چارچوب آن عمل نمایند.

تخریب این ساخت وسازهای غیرمجاز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیران کل جهاد کشاورزی و اراضی ملی و منابع طبیعی و بعضی از مسئولان ذی ربط انجام شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید