اسب تک شاخ ایتالیایی با قیمت 230 میلیارد تومان ، عکس

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، لامبورگینی تنها 20 نمونه از سنتناریو رودستر که مبتنی بر اونتادور است را ساخته و آنچه که می تواند برجسته ترین نمونه از بین همه آنها باشد، در سرانجام ماه جاری به حراج گذاشته می شود. انتظار می رود که این تکشاخ ایتالیایی بین 3.2 تا 4.3 میلیون دلار (حدود 230 میلیارد تومان) قیمت داشته باشد!

اسب تک شاخ ایتالیایی با قیمت 230 میلیارد تومان ، عکس

امیرمسعود عابدین: لامبورگینی در مارس 2016 از سنتناریو رونمایی کرد و 20 دستگاه نسخه کوپه و 20 دستگاه نسخه کانورتیبل ساخت. در حالی که سنتناریو مونوکوک (شاسی یکپارچه) فیبرکربنی و پیشرانه تنفس طبیعی V12 با حجم 6.5 لیتر خود را با اونتادور به اشتراک می گذارد، اما بدنه ای کاملاً سفارشی و تزئین شده دارد.

  • پیشرفته ترین و جدیدترین خودروی ساخت ترکیه در آمریکا / عکس

این سنتناریو رودستر خاص به رنگ خیره کننده Rosso Efesto به پایان رسیده و با یک نوار مشکی براق که از روی کاپوت تا بال عقب کشیده شده است، تضاد دارد. همچنین اجزای فیبرکربنی زیادی وجود دارد، از جمله اسپلیتر جلو، پوشش موتور، دیفیوزر بزرگ عقب و رینگ های خودرو.

فضای داخلی به اندازه نمای بیرونی خیره کننده است. صندلی ها به رنگ Nero Ade Alcantara با تریم Rosso Alala پوشیده شده اند. سایر عناصری که به رنگ قرمز پوشانده شده اند شامل قسمت هایی از فرمان، کنسول وسط و دستگیره درها می شود، در حالی که کابین نیز با دوخت های قرمز رنگ پوشیده شده است.

طبق لیستی که در RM Sothebys آمده است، این ابرخودروی ایتالیایی در اختیار مالک اصلی خود به جای مانده و علیرغم تحویل آن در تقریباً شش سال پیش، تنها 71 کیلومتر مسافت را طی کرده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ مایکروتاچ مراجعه کنید.

  • خودروساز چینی دو برابر زیان انباشته خودروسازان ایرانی خرج خودروهای هوشمند می کند

  • شیرین کاری تبلیغاتی مرسدس بنز با شاسی بلند لوکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اسب تک شاخ ایتالیایی با قیمت 230 میلیارد تومان ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسب تک شاخ ایتالیایی با قیمت 230 میلیارد تومان ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید