اتفاق هولناک برای عروس و داماد در حین عکس گرفتن

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، حوادث خبرنگاران:یک زوج که برای تهیه تصاویر عروسی خود به یک آبشار معروف رفته بودند به شکلی خطرناک در وسط آب گرفتار شدند.

اتفاق هولناک برای عروس و داماد در حین عکس گرفتن

روز عروسی به عنوان یکی از برترین روزهای زندگی هر جوانی به شمار می رود و به همین علت افراد با ثبت تصاویر مربوط به این روز خاص کوشش می نمایند تا خاطرات آن را برای همواره برای خود زنده نگه دارند. اما برای یک زوج جوان هندوستانی که قصد تهیه تصاویر عروسی خود را داشتند همه چیز آنطور که برنامه ریزی نموده بودند پیش نرفت.

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، این زوج که برای تهیه تصاویر عروسی خود به یک آبشار معروف رفته بودند به شکلی خطرناک در وسط آب گرفتار شدند. این اتفاق روز سه شنبه و هنگامی رخ داد که چهار نفر از جمله عروس و داماد برای ثبت فیلم و عکس به آبشار چولیا در منطقه چیتورگرا واقع در راجاستان هند رفته بودند. یکی از تصاویر منتشر شده این چهار نفر از جمله عروس و داماد نگون بخت را که در وسط آبشار و روی یک صخره بزرگ گرفتار شده اند نشان می دهد.

بنا به گزارش رسانه های محلی این زوج به همراه دوستان خود روی یک صخره در پایین آبشار در حال ثبت عکس بودند که سطح آب آغاز به بالاآمدن کرد. در حالی که عکاس با تماشا این صحنه و با وجود از دست دادن دوربینش به علت سقوط در آب توانست خود را نجات دهد، اما عروس و داماد جوان به همراه دوستانشان در وسط آبشار گرفتار شدند.

گرفتار شدن عروس و داماد

در این حادثه عکاس پس از آنکه توانست خود را از این موقعیت خطرناک خلاص کند با پلیس تماس گرفت و درخواست یاری کرد. در ادامه نیروهای پلیس به همراه تیم نجات با یاری تجهیزات مناسب در یک عملیات سه ساعته پیروز شدند این چهار نفر را از وسط آبشار خارج نمایند.

منبع: رکنا

به "اتفاق هولناک برای عروس و داماد در حین عکس گرفتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق هولناک برای عروس و داماد در حین عکس گرفتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید