برترین عکس های هوایی از نیویورک از ارتفاع 5 کیلومتری

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، احتمال می دهیم که قبلاً تصاویر هوایی از نیویورک را به میزان این عکس ها ندیده اید. آن ها به وسیله عکاس پل سیبرت گرفته شده اند، که خلاقیت خود را به ارتفاعات جدیدی رساند تا آن ها را فراوری کند.

برترین عکس های هوایی از نیویورک از ارتفاع 5 کیلومتری

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، پل سیبرت که بیشتر عمر خود را در نیویورک زندگی نموده است، این عکس ها را از یک هلیکوپتر با در های باز از نزدیک به سه مایل (15000 فوت) بالا گرفته است - کاری که او معتقد است قبلاً هرگز در بیگ اپل (سیب بزرگ؛ نام مستعار شهر نیویورک) انجام نشده است.

وی گفت: این تصاویر با برنامه ریزی زیاد ایجاد شده اند. از ایده تا تحقق، دو سال طول کشید. من با فیلمبردارم الکس گایگر و یک شرکت هلیکوپتری فراوری فیلم هوایی کار کردم. ما با هم به ارتفاع 15000 فوتی (4572 متر) از سطح زمین صعود کردیم تا این تصاویر را ثبت کنیم. این اولین پرواز در نوع خود بود و من به نتیجه آن افتخار می کنم.

پل سیبرت گفت که هلیکوپتر تحت فشار نبود، با این حال در ارتفاع 10000 فوتی و بالاتر، خلبان باید اکسیژن داشته باشد. ما این گزینه را داشتیم که از اکسیژن استفاده کنیم، اما با آن مخالفت کردیم، زیرا تجربه پرواز در ارتفاع 13000 فوتی و بالاتر در کلرادو بر فراز کوه های راکی را داشتیم. خلبانی که این پرواز را انجام داده، چندین سال در جامعه رسانه ای و فراوریی فعالیت داشته است. او خواسته های من را برای زاویه و زمان صرف شده در هر مکان کاملاً انجام داد.

زندگی میلیون ها نفر در فریم های منفرد و به شیوه ای منحصربه فرد ثبت شده اند. وی اظهار کرد: در یک فریم، بیش از 8 تا 9 میلیون زندگی وجود داشت که تازه روز خود را آغاز نموده بودند. در عین حال بسیار صمیمی به نظر می رسید.

منبع: فرارو

به "برترین عکس های هوایی از نیویورک از ارتفاع 5 کیلومتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین عکس های هوایی از نیویورک از ارتفاع 5 کیلومتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید