شروع پیش فروش نقدی سوئست DX3 از هفته آینده

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سوئست DX3 محصول جدید دیار خودرو است و فروش این خودرو از هفته آینده به صورت نقدی، شروع خواهد شد.

شروع پیش فروش نقدی سوئست DX3 از هفته آینده

وبلاگ مایکروتاچ - مهدی درفشی: شرکت دیار خودرو پس از همکاری با برندهای موفقی چون گریت وال و بایک چین، حال به سراغ همکاری با سوئست رفته است. DX3 اولین محصول سوئست خواهد بود که توسط دیار خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات بدست آمده از یک منبع مطلع، فروش سوئست DX3 از اوایل هفته آینده و به صورت نقدی خواهد بود. قیمت کل این خودرو 609 میلیون تومان اعلام شده است. این وجه طی دو مرحله از مشتریان دریافت خواهد شد. در مرحله اول 449 میلیون تومان و پس از ارسال دعوت نامه، 160 میلیون تومان دریافت خواهد شد. مدت زمان تحویل سوئست DX3 حداکثر 45 روز کاری خواهد بود. همچنین برای مشتریان، توانایی انتخاب رنگ های سفید، مشکی، بژ و قرمز فراهم شده است.

درباره سوئست DX3 بدانید

شرکت سوئست یکی از خودروسازان فعال در چین است. از جمله محصول این شرکت که مدت زیادی است در کشور حضور دارد، می توان به ون دلیکا اشاره نمود. حال این شرکت میخواهد با همکاری دیار خودرو، کراس اوور DX3 را به بازار ایران عرضه کند. البته محصولی که قرار است توسط دیار خودرو به بازار کشور عرضه گردد، مدل DX5 است. اما در ایران نام DX3 برای آن درنظر گرفته شد. این کراس اوور چینی توسط پینین فارینا طراحی و در سال 2019 میلادی رونمایی شد.

سوئست DX3 با موتور 1.5 لیتری توربو که 154 اسب بخار و 225 نیوتن متر گشتاور دارد، به بازار عرضه خواهد شد. قدرت این موتور به واسطه جعبه دنده هشت سرعته CVT به محور جلو منتقل می گردد. از جمله امکانات این خودرو می توان به سقف پانوراما، سنسور پارک جلو و عقب، جایگاه های چرم، دوربین 360، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کی لس استارتر، ترمز پارک برقی و سنسور باران اشاره نمود.

منبع: بیت ران

به "شروع پیش فروش نقدی سوئست DX3 از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش نقدی سوئست DX3 از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید