گوگل سیستم عامل Wear OS 4 را معرفی کرد؛ بهبود عمر باتری

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، با وجود اینکه سیستم عامل Wear OS 3 هنوز به طور گسترده راهی ساعت های هوشمند مختلف نشده، گوگل ساعاتی قبل در رویداد I/O از سیستم عامل Wear OS 4 رونمایی کرد. گوگل در این نسخه توجه ویژه ای به بهبود عمر باتری نشان داده است.

گوگل سیستم عامل Wear OS 4 را معرفی کرد؛ بهبود عمر باتری

با توجه به اینکه گوگل با معرفی پیکسل واچ در بازار ساعت های هوشمند حضور دارد، حالا سیستم عامل این ساعت ها را در مرکز توجه خود قرار داده است. البته گوگل هنوز اعلام ننموده که نسخه نهایی سیستم عامل Wear OS 4 چه زمانی منتشر می گردد ولی در هر صورت قرار است در امسال میلادی این اتفاق رخ دهد. به لطف این نسخه تازه، کاربران خیلی راحت می توانند از ساعت هوشمند خود بک آپ بگیرند و بدون احتیاج به ریست فکتوری، آن را به شرایط قبلی برگردانند.

یکی از مهم ترین ضعف های ساعت های اندرویدی، همین عمر باتری کوتاه آن ها است. از سوی دیگر عدم امکان بک آپ گیری و انتقال فایل ها به فضای ابری، برای بسیاری از کاربران دردسرساز بوده است. این نسخه تازه از از Gmail و Google Calendar هم پشتیبانی می نماید. بنابراین حتی به وسیله ساعت هم قادر به پاسخ دادن به ایمیل های خود خواهید بود. بعلاوه به لطف سازگاری با Google Calendar، می توانید به راحتی برنامه های خود را چک کنید.

واتساپ اعلام نموده که طی هفته های آینده، اولین نسخه مختص ساعت های هوشمند را معرفی می نماید. اسپاتیفای هم قرار است برای این ساعت ها چندین ویژگی مجذوب کننده ارائه کند. در این میان، گوگل اعلام ننموده که ساعت ها برای بهره گیری از این نسخه باید چه سخت افزاری داشته باشند. به احتمال زیاد در این زمینه طی هفته ها و ماه های آینده جزئیات بیشتری اعلام می گردد. در هر صورت همین که گوگل بیشتر از گذشته به ساعت های هوشمند اندرویدی توجه نشان می دهد، یک خبر خوب برای کاربران است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل سیستم عامل Wear OS 4 را معرفی کرد؛ بهبود عمر باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل سیستم عامل Wear OS 4 را معرفی کرد؛ بهبود عمر باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید