گوشی تاشو وان پلاس اوپن با قیمت 1700 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، وان پلاس هم بالاخره از اولین گوشی تاشو خود رونمایی کرد. وان پلاس اوپن یک گوشی تاشو بسیار مجذوب کننده است که برای افزایش راحتی استفاده، ارتفاع بدنه را کاهش و عرض آن را افزایش داده است. این گوشی عملا همان اوپو فایند N3 است که البته قرار است به بازارهای بیشتری راه پیدا کند.

گوشی تاشو وان پلاس اوپن با قیمت 1700 دلار معرفی گردید

در بخش بیرونی این گوشی، با نمایشگر 6.31 اینچی مبتنی بر رزولوشن 2484 در 1116 پیکسل روبرو هستیم که مبتنی بر پنل AMOLED LTPO است و رفرش ریت متغیر بین 10 تا 120 هرتز را ارائه می نماید. خوشبختانه نسبت تصویر این نمایشگر 20:9 است و بنابراین کاربران راحت تر می توانند از آن بهره ببرند. حداکثر روشنایی این نمایشگر 2800 نیت است که طبیعتا این روشنایی حین نمایش محتوای HDR ارائه می گردد.

در بخش داخلی نمایشگر تاشو 7.82 اینچی تعبیه شده که رزولوشن 2440 در 2268 پیکسل ارائه می نماید و رفرش ریت متغیر آن بین 1 تا 120 هرتز است. از نظر روشنایی هم تفاوتی با نمایشگر بیرونی ندارد. وان پلاس این گوشی تاشو را در دو رنگ مشکی و سبز راهی بازار می نماید ولی کاربران اروپایی فقط مدل مشکی رنگ را دریافت خواهند کرد. وزن مدل مشکی رنگ 239 گرم و وزن مدل سبز رنگ به 245 گرم می رسد. این یعنی هر دو مدل از گوشی 253 گرمی گلکسی زد فولد 5 سبک تر هستند.

در پنل پشتی وان پلاس اوپن، ماژول دوربین بسیار بزرگی تعبیه شده است که درون آن سه دوربین اصلی واقع شده است. دوربین اصلی از سنسور 48 مگاپیکسلی سونی استفاده می نماید که از فناوری های جدیدی بهره می برد و بنابراین حساسیت بیشتری نسبت به نور دارد. دوربین اولترا واید هم 48 مگاپیکسلی است و از قابلیت فوکوس اتوماتیک پشتیبانی می نماید. از سوی دیگر باید به دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی اشاره کنیم که زوم 3 برابری ارائه می دهد.

در مجموع دو دوربین سلفی هم استفاده شده است. در نمایشگر داخلی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی واقع شده است و در نمایشگر بیرونی با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روبرو هستیم. قلب تپنده این گوشی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است که در کنار آن 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نمایند. انرژی گوشی از طرف باتری 4805 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و سرعت شارژ به 67 وات می رسد. این یعنی برای شارژ کامل وان پلاس اوپن، باید حدود 42 دقیقه منتظر بمانید.

همانطور که گفتیم برای خرید این گوشی از نظر رم و حافظه داخلی حق انتخاب ندارید. در نتیجه کاربران آمریکایی برای خرید این گوشی باید 1700 دلار بپردازند و در اروپا این گوشی با قیمت 1800 یورو ارائه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو وان پلاس اوپن با قیمت 1700 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو وان پلاس اوپن با قیمت 1700 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید