نقش دیوار تأکیدی در دکوراسیون فضای داخلی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، یک دیوار تأکیدی می تواند برای فضا یک شخصیت و کارکتر به وجود آورده و یک اتاق را به شکلی پر کند که هیچ چیز دیگری نتواند این کار را انجام دهد. دیوار تأکیدی لازم نیست به روش خاصی طراحی یا دکوراسیون گردد. تعداد زیادی روش مختلف برای ایجاد دیوار تأکیدی وجود دارد و باید با راهکاری متناسب با خانه خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید. ما ایده های زیادی داریم که می خواهیم در خصوص این موضوع با شما به اشتراک بگذاریم. این ایده ها شامل انواع مختلفی از استراتژی ها هستند که می توانید از آن ها برای ایجاد یک دیوار تأکیدی زیبا بهره ببرید و امیدواریم که این ایده ها بتوانند به شما الهام کافی را بدهند.

نقش دیوار تأکیدی در دکوراسیون فضای داخلی

لازم نیست که دیوار تأکیدی بدون وجود مبلمان باشد، بلکه این روش می تواند یک استراتژی خوب هم باشد. در یک اتاق نشیمن، دیوار تأکیدی می تواند همان دیواری باشد که در پشت مبلمان قرار می گیرد چرا که معمولاً چشم ها روی مبلمان متمرکز می شوند. می توانید مبل و سایر وسایل مربوط به مبلمان را با وسایل تزئینی مانند گلدان های گیاه یا تزئینات دیواری تکمیل کنید. در این نمونه در تصویر زیر، مجموعه ای از آینه های آویزان به کار برده شده است.

یک دیوار تأکیدی می تواند در هر دو زمان طول روز و شب جلوه خود را داشته باشد و شما می توانید با یاری نورپردازی تأکیدی این کار را انجام دهید. چراغ های محیطی، می توانند یک فضا را به کلی تغییر دهند. البته که استراتژی های مختلفی برای دست یافتن به این ایده وجود دارد. اگر دنبال چیزی معاصر و با جلوه نو و مدرن هستید، این عکس باید منبع خوبی برای الهام بخشی به شما باشد.

ایده های ما برای دکوراسیون وطراحی دیوار تأکیدی

هر اتاقی می تواند و باید دارای یک دیوار تأکیدی باشد و سرویس بهداشتی و حمام هم از این ماجرا مستثنی نیست. بیشتر اوقات دیوار تأکیدی همان دیواری است که میز توالت و سینک روشویی به آن نصب می گردد. ایجاد یک دکوراسیون زیبا با ترکیب عناصر مناسب، بسیار ساده است. خرید یک روشویی زیبا و شیک را می توان با یک سینک خاص و یک آینه دیواری با نور پس زمینه تکمیل کرد. اگر فضای کافی وجود داشته باشد، می توانید همه چیز را دوبل و دو نفره کنید.

یک دیوار تأکیدی لزوماً نباید با وسایل پر گردد. سادگی، می تواند یک استراتژی طراحی و دکوراسیون بسیار خوب باشد و رنگ می تواند بسیار به شما یاری کند. به طراحی دیوار زیر دقت کنید. آینه های دیواری قاب دار، این اتاق نشیمن و دیوارهای سیاه آن را روشن تر می نمایند. این قطعات مبلمان چوبی، باعث ایجاد گرمی و دلنشینی به دکوراسیون می شوند و یک محیط بسیار دنج را ایجاد می نمایند.

استراتژی و راهکار دیگر ما، ایجاد یک گالری بر روی دیوار است. شما می توانید این کار را با یک دیوار کاملاً خالی به اسم راهی برای پر کردن فضای بصری اتاق انجام دهید. با این حال این کار را می توانید با منطقه ها مبله هم انجام دهید. معمولاً فضای زیادی در بالای مبل یا میز ها وجود دارد که شما می توانید آن را با قاب های عکس، آثار هنری یا هر چیز دیگری که برای سبک دکوراسیون خود جالب و مناسب می دانید، پر کنید.

نقش آیینه ها در ایجاد دیوار تأکیدی

آینه ها راهکاری عالی برای باز کردن و گستردن فضای یک اتاق و ایجاد دکوراسیون روشن و مطبوع هستند. بعلاوه متوجه خواهید شد که آینه های قاب دار و دیوار تأکیدی دست به دست هم می دهند. به اسم مثال تصویر زیر، یک صفحه نمایش بسیار جالب است. به همین ترتیب، می توانید از آینه های شش ضلعی استفاده نموده تا الگوهای زیبایی از لانه زنبوری ایجاد کنید.

دکوراسیون انتزاعی، یکی دیگر از گزینه های زیبایی است که می توانید آن را کشف کنید. شما می توانید با شکل های مختلف هندسی کار کنید تا در یکی از دیوار تأکیدی خود، یک صفحه نمایش چشم نواز ایجاد کنید. بعلاوه رنگ های متضاد می تواند به برجسته سازی دکوراسیون زیبا یاری کند. می توانید از همان رنگ تأکیدی بهره ببرید که در بقیه اتاق هم از آن استفاده نموده اید.

یک دیوار تأکیدی می تواند در عین حال ساده و متنوع باشد. این دیوار خود را به وسیله بافت و الگو، معین می نماید. این واحد معلق یک پایه محکم ایجاد می نماید اما در عین حال احساس سبکی را هم حفظ می نماید. سپس قفسه های شناور با نوارهای LED وجود دارند که موارد قرار داده شده روی آن ها و دیوار پشت را برجسته می نماید.

منبع: اتاق

به "نقش دیوار تأکیدی در دکوراسیون فضای داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش دیوار تأکیدی در دکوراسیون فضای داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید