ماه هشتم در قلب طهران طلوع کرد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، جشنواره فرهنگی، اجتماعی ماه هشتم با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در میدان مشق آغاز به کار کرد.

ماه هشتم در قلب طهران طلوع کرد

وبلاگ مایکروتاچ- ابوذر چهل امیرانی: این جشنواره برای نخستین بار همراه با راه اندازی چایخانه حضرت امام رضا(ع) در فضای پیرامونی بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران به نمایندگی از آستان قدس رضوی برپا شد.

شهردار منطقه12 با گرامیداشت شروع دهه کرامت، در باره برپایی این جشنواره در محوطه تاریخی باغ ملی (میدان مشق) گفت: این جشنواره فرهنگی، اجتماعی به مناسبت میلاد خجسته حضرت معصومه(س) و روز دختر افتتاح شده و تا 10روز در خدمت شهروندان خواهد بود.

امیر یزدی جاذبه های تاریخی این منطقه را ظرفیت مناسبی برای برپایی جشنواره های مناسبتی دانست و اضافه کرد: از آنجا که میدان مشق و سردر باغ ملی، مورد توجه همه شهروندان تهرانی است، بهره مندی از این فضا فرصت مناسبی برای برپایی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی با سبک و سیاقی متفاوت در اختیار ما قرار می دهد. از سوی دیگر، همیشه رویدادهای برپاشده در این محل با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبه رو شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه هم در این باره گفت: در این جشنواره بجز برپایی غرفه های متنوع فرهنگی، هنری و میز خدمت سلامت، چایخانه حضرت رضا(ع) برای نخستین بار به نمایندگی از آستان قدس رضوی به منظور ایجاد حس معنوی در فضای پیرامونی بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران یعنی کتابخانه و موزه ملک برپا شده است.

سید امیرحسین ساداتی اضافه کرد: این جشنواره تا چهارشنبه 10خردادماه در میدان مشق تهران برپاست و شهروندان برای بهره مندی از خدمات ارائه شده می توانند از ساعت8 تا 18 به ضلع جنوب غربی میدان مشق به نشانی خیابان امام(ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) مراجعه نمایند.

در مراسم افتتاح و شروع به کار جشنواره ماه هشتم، نرگس معدنی پور، علیرضا نادعلی، زهرا شمس احسان و سیداحمد علوی اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان شهرداری منطقه12 حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماه هشتم در قلب طهران طلوع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه هشتم در قلب طهران طلوع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید