قیمت تازه زعفران اعلام شد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی در حالی از افزایش 100 درصدی قیمت خرید توافقی زعفران در سال جاری اطلاع داد که خرید توافقی از هفته آینده در استان شروع می گردد.

قیمت تازه زعفران اعلام شد

رضوی از شروع خرید توافقی زعفران در هفته آینده اطلاع داد و گفت: با توجه به شروع فصل خرید زعفران در خراسان جنوبی، از هفته آینده زعفران به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری می گردد.

وی با بیان اینکه سال جاری برای خرید محصول توافقی زعفران 4 مرکز در سطح استان فعال خواهد بود گفت: مراکز در شهرستان های بیرجند، قاین، سرایان و فردوس آماده خرید محصول زعفران از بهره برداران خواهد بود.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت زعفران توافقی سال جاری 100 درصد افزایش دارد، اضافه کرد: قیمت زعفران نگین 41 میلیون و 350 هزار تومان، زعفران شبه نگین 33 میلیون تومان، پوشال مرغوب 32 میلیون تومان، و پوشال معمولی 31 میلیون تومان است.

رضوی با بیان اینکه قیمت زعفران دسته پیچ هم 25 میلیون تومان مشخص شده است اضافه کرد: 30 درصد رقم قیمت خریداری شده زعفران از کشاورز به صورت نقدی پرداخت می گردد.

وی گفت: زعفرانی که از بهره بردار خریداری می گردد به مدت 3 ماه در مراکز ما به صورت امانت نگهداری می گردد که در این مدت اگر در بازار آزاد قیمت زعفران بیشتر باشد کشاورز می تواند بیاید و محصول خود را تحویل بگیرد تا بتواند در بازار آزاد به فروش برساند.

وبلاگ مایکروتاچ خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قیمت تازه زعفران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تازه زعفران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید