(عکس) سفر عجیب و غریب پارس جنوبی

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از انجام بازی هفته بیست و هفتم مقابل شهرداری آستارا، امروز از فرودگاه مهرآباد تهران راهی عسلویه شد.

(عکس) سفر عجیب و غریب پارس جنوبی

اعضای تیم پارس جنوبی که ساعت 7.30 صبح امروز به فرودگاه عسلویه رسیدند، در این فرودگاه متوجه شدند هیچ وسبله نقلیه ای برای انتقال آن ها به جم از سوی باشگاه هماهنگ نشده و به همین دلیل مدتی را در فرودگاه عسلویه معطل ماندند. به همین دلیل اعضای تیم برای تهیه اتوبوس و یا وسیله نقلیه دیگری اقدام کردند اما با توجه به تعطیلی امروز (شنبه 15 خرداد) پیروز به انجام این کار نشدند.

در نهایت راننده یک خودروی ون که متوجه حضور محمد نصرتی و بازیکنان پارس جنوبی در فرودگاه شده بود، گفت که حاضر است تعدادی از اعضای تیم را تا جهتی جا به جا کند چرا که در بقیه جهت به علت گرما و شیب جاده قادر به حرکت نبود. بقیه اعضای تیم هم با خودروهای سواری به همراه بار و دیگر وسایل فرودگاه را ترک کردند.

این در حالی است که تماس اعضای تیم در فرودگاه با سرپرست بی پاسخ مانده بود. بعد از اینکه اعضای تیم پارس جنوبی در میانه راه از خودروی ون پیاده شدند، سرپرست تیم در تماس تلفنی گفت هماهنگی لازم در خصوص وسیله نقلیه را انجام داده اما سرمربی و دیگر اعضای تیم که نزدیک به 40 دقیقه در کنار جاده منتظر بودند، در نهایت به علت گرمای شدید و رطوبت بالا با خودروی های سواری بین راه، راهی جم شدند.

منبع: فرارو

به "(عکس) سفر عجیب و غریب پارس جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) سفر عجیب و غریب پارس جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید