در نقد حرف های عجیب حیدری: خسروی خوبان بمان!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، صحبت های خسرو حیدری در برنامه دیشب فوتبال برتر در دفاع ضمنی از فحاشی به عضو کادر گل گهر تأمل برانگیز بود.

در نقد حرف های عجیب حیدری: خسروی خوبان بمان!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در استادیوم آزادی پیروز شد با نتیجه دو بر یک از سد گل گهر عبور کند تا یکی از شب های ماندگار چند سال اخیر طرفداران این تیم در استادیوم آزادی رقم بخورد.

با این حال مسابقه دیشب این دو تیم یک نقطه تاریک هم داشت و آن فحاشی گروهی از طرفداران در بخشی از استادیوم علیه یکی از اعضای کادر تیم گل گهر بود. در حالی که عمده طرفداران استقلال با تشویق امیر قلعه نویی در استادیوم آزادی صحنه های جالبی رقم زدند، بخشی از تماشاگران هم پیش، حین و پس از بازی بار ها با شعار هایی زشت که خانواده مربی گل گهر را هدف گرفته بود، علیه سعید الهویی فحاشی کردند. الهویی در بازی رفت با ریکاردو ساپینتو کنار خط درگیر شده بود و بعضی از طرفداران حاضر در استادیوم حساب او را در آزادی صاف کردند!

این اتفاق که انتقاد مجتبی سرآسیایی و محمدحسین میثاقی را هم در برنامه فوتبال برتر در پی داشت، با واکنشی عجیب از سوی خسرو حیدری، مربی استقلالی ها همراه شد.

خسرو که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، در واکنش به فحاشی طرفداران تیمشان علیه سعید الهویی با استدلالی عجیب این پرسش را عنوان نمود که چرا طرفداران علیه آقای قلعه نویی، سرآسیایی یا دیگر اعضای کادر گل گهر شعار ندادند و لابد چیزی بوده که طرفداران استقلال این کار را کردند!

توجیهی غیرمنتظره از سوی کاپیتان سابق استقلال که خود سال ها در استادیوم آزادی بازی نموده، از این جهت تامل برانگیز تر می گردد که حیدری خودش طعم تلخ مورد فحاشی قرار گرفتن را چشیده است.

به هر حال آنچه معین است، فحاشی در استادیوم ها علیه هر چهره ای، مذموم و غیرقابل توجیه است و نکوهش این رفتار تماشاگران استقلال که البته در فوتبال ایران، تنها محدود به این باشگاه نیست، امری حل شده و بدیهی است چرا که ممکن است این اتفاق ناگوار یک روز هم دامن شخص دیگری را بگیرد و انتظار می رود چهره پرسابقه اردوگاه آبی جامعه هواداری را به دریادلی و بردباری بیشتر ترغیب کند.

منبع: فرارو

به "در نقد حرف های عجیب حیدری: خسروی خوبان بمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نقد حرف های عجیب حیدری: خسروی خوبان بمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید