فراوری آیفون 13 مینی بعد از معرفی آیفون 15 متوقف می گردد

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، اپل در سال 2020 از آیفون 12 مینی رونمایی کرد و این خبر با استقبال هواداران گوشی های کوچک و جمع و جور روبرو شد. یک سال بعد هم این شرکت آیفون 13 مینی را راهی بازار کرد. اما در نهایت مدیران اپل متوجه شدند که تقاضا برای این گوشی ها چندان بالا نیست و به همین دلیل خیلی زود سری مینی کنار گذاشته شد. با این حال طی چند سال گذشته فراوری آیفون 13 مینی ادامه داشت.

فراوری آیفون 13 مینی بعد از معرفی آیفون 15 متوقف می گردد

حالا بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، موجودی آیفون 13 مینی در انبارهای اپل بسیار کم شده و به نظر می رسد بعد از رونمایی از سری آیفون 15، این شرکت رسما خبر توقف فراوری آیفون 13 مینی را اعلام خواهد نمود. در حال حاضر این گوشی با قیمت 599 دلار به فروش می رسد و بنابراین کاربرانی که خواهان بهره گیری از یک آیفون پرچم دار جمع و جور هستند، می توانند این مدل را خریداری نمایند.

برای اینکه با شرایط فروش آیفون 13 مینی بهتر آشنا شوید، باید به گزارش منتشر شده در سال 2022 اشاره کنیم که در این گزارش آمده در سه ماهه نخست همین سال، این گوشی فقط 3 درصد از آمار کل فروش مدل های مختلف آیفون را تشکیل داده است. بنابراین در صورت توقف فراوری این گوشی، کاربرانی که علاقه مند به استفاده از آیفون کوچک هستند باید به سراغ آیفون SE با نمایشگر 4.7 اینچی بروند. البته طبق شایعات منتشر شده، اپل میخواهد سال آینده یا در سال 2025، نسل نو آیفون SE را با نمایشگر 6.1 اینچی راهی بازار کند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراوری آیفون 13 مینی بعد از معرفی آیفون 15 متوقف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آیفون 13 مینی بعد از معرفی آیفون 15 متوقف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید