بازگشت چراغ خاموش خودروی مشهور چینی به ایران ، عکس

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، دیجیاتو نوشت: BAC X3 قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده راهی خط فراوری گردد. خودرویی در کلاس هاچ بک های ساب کامپکت مالی!

بازگشت چراغ خاموش خودروی مشهور چینی به ایران ، عکس

جیلی پس از بازگشت دوباره تحریم ها، از بازار ایران کنار رفت، اما حالا گویا که این شرکت میخواهد تا با محصولی کوچک (هاچ بک مالی) و با نامی متفاوت، BAC برای سومین بار حضور در بازار ایران را تجربه کند، این درحالیست که ظاهراً عرضه لیفان ایکس 70 به علت ورشکستگی شرکت چینی متوقف شده است.

به گفته مدیرعامل خودروسازان بم، کراس اوور تازه BAC X3 که درواقع مقرون به صرفه قیمت ترین محصول جیلی یعنی Geely Yuanjing X3 محسوب می گردد، در ماه آینده وارد فاز فراوری خواهد شد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، این خودرو در اردیبهشت ماه سال آینده به فراوری انبوه می رسد و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

اما مشخصات کراس اوور BAC X3 خودروسازان بم چیست؟

محصول تازه خودروسازی بم، همان خودروی X3 Pro جیلی است که با برند میپل شناخته می گردد و هواداران بسیاری در بازار چین دارد. به بیان بهتر، خودروساز کرمانی، X3 Pro میپل را با نام BAC X3 مونتاژ و روانه بازار ایران می نماید.

بک ایکس 3 در مدل قبل از فیس لیفت که در بازار چندان پیروز نبود

خودروی BAC X3 با تنها 4 متر طول، در دسته کراس اوورهای ساب کامپکت و جمع وجور قرار می گیرد و ظاهری مجذوب کننده و امروزی دارد. جلوپنجره بزرگ با حاشیه کرومی و متصل به چراغ های درشت جلو، نمایی را برای خودرو به وجود آورده است که با سلایق خریداران امروزی مطابقت دارد و به طور خاص، نظر جوانان را به خود جلب می نماید.

این ماشین با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی، قادر به فراوری 102 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور است. از دیگر مشخصات کراس اوور BAC X3 در بخش فنی می توان به گیربکس CVT اشاره نمود که نیروی پیشرانه را به چرخ های جلو وارد می نماید.

طبق ادعای خودروسازان بم، BAC X3 مصرف سوخت پایینی دارد و به منظور رقابت با خودروهای هم رده، به سیستم ها و تجهیزات متعددی مجهز شده است. سیستم های کنترل و پایداری اعم از ABS ،EBD ،ESC ،VDC ،EBA ،TSC و HHC و همین طور سیستم استارت دکمه ای، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، سیستم رانندگی هوشمند و... از جمله امکانات و رفاهی به کاررفته در BAC X3 به حساب می آیند.

مشخصات کراس اوور BAC X3 علی رغم تصور اولیه، یک کلاس از خودروهایی همانند جک S3 و ام وی ام X22پرو کوچک تر است و با قیمتی در محدوده 7 تا 11 هزار دلار، هیچ بعید نیست که با قیمتی بیش از 600 میلیون تومان راهی بازار گردد، بااین حساب باید رقیب هم کلاس این مدل را خودروی گمنامی مانند راین R3 قلمداد کرد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بازگشت چراغ خاموش خودروی مشهور چینی به ایران ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت چراغ خاموش خودروی مشهور چینی به ایران ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید