استفراغ در پخش زنده برای جلب توجه!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، خالق تئوری پرندگان واقعی نیستند در یک برنامه زنده با استفراغ توجه را به این جنبش جلب کرد.

استفراغ در پخش زنده برای جلب توجه!

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، پیتر مک ایندو 23 ساله، در برنامه WGN شیکاگو ظاهر شد تا در مورد جنبش پرندگان واقعی نیستند بحث کند، اما کمتر از یک دقیقه پس از پخش، پس از سرکشیدن یک نوشیدنی به نظر می رسید حالت خفگی به او دست داده و همه مایعات را به سمت صفحه مانیتور ریخت.

دو فرد دیگر در این برنامه زنده کمی مکث کردند و یکی از آنان از پیتر مک ایندو پرسید که آیا حالش خوب است. مک ایندو گفت: من خیلی عصبی هستم، خیلی متاسفم.

طرفداران مک ایندو او را نابغه و حماسه نامیده اند. با این حال، به نظر می رسید که استفراغ ساختگی این فرد در پخش زنده برای جلب توجهات بوده است.

تئوریپرندگان واقعی نیستند در اواخر 2016 تشکیل و در ژانویه 2017 از طریق پیتر مک ایندو، دانشجوی رشته فلسفه در دانشگاه ممفیس در تنسی اعلام موجودیت کرد. این جنبش تابه حال توانسته طرفداران پرشماری در فضای مجازی پیدا کند. این جنبش اعتقاد دارد که سازمان های اطلاعاتی آمریکا در دهه 1960 میلادی در قالب طرحی که شاید در آن زمان تعجب آور و بلندپروازانه به نظر می رسید، با تولید یک سری روبات-پرنده که واقعاً قابلیت پرواز، رهگیری، و جاسوسی اهدافی را داشتند، اقدام به نظارت دقیق بر همه امور مردم ایالات متحده یا همان جاسوسی علیه مردم کردند.

منبع: فرارو

به "استفراغ در پخش زنده برای جلب توجه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفراغ در پخش زنده برای جلب توجه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید