اثر ترندها در رفتار مصرف کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در فصل های مختلف

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، هر فصلی با خودش تغییراتی به همراه دارد که نه تنها روی سبک زندگی مان بلکه روی پوشاک، استایل موها و حتی لوازم آرایشی یا محصولات مراقبت از پوست و مویی که استفاده می کنیم، تأثیرگذار است. در نتیجه، فراوری و مصرف محصولات آرایشی بهداشتی متناسب با شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار رشد پیدا نموده و درصد قابل توجهی از کالاهای این حوزه را در بازار به خودش اختصاص داده است.

اثر ترندها در رفتار مصرف کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در فصل های مختلف

امروزه مصرف نمایندگان از تاثیر تغییرات محیطی بر شرایط مو و پوست خود و شرایطی مانند اختلالات عاطفی فصلی و حال و هوای گرفته زمستانی مطلع هستند. به همین خاطر، نوآوری هایی در صنعت مد و ترندهای آرایشی بهداشتی رخ داده است تا خوش بینی افراد و حس و حال آن ها را نسبت به هوای گرم و سرد را تغییر دهد.

در واقع، مسئله تغییرات فصلی در منطقه ها مختلف باعث شده است که ترندهای آرایشی بهداشتی به طور مداوم در حال تغییر باشند و این موضوع روی رفتار مصرف نمایندگان این محصولات نیز بی تاثیر نبوده است.

محصولات مراقبت از پوست و مو در فصول سرد و گرم

محصولات مراقبت از پوست و مو در فصول سرد و گرم سال با یکدیگر متفاوت هستند، چراکه تغییرات آب و هوا روی پوست و موی افراد تاثیرگذار است.

با این توصیفات، بازار محصولات مراقبت از پوست و مو از فراوری کالاهای مناسب برای فصل تابستان فراتر رفته است و امروزه تمرکز بیشتر فراوری نمایندگان این صنعت، بر روی توسعه محصولات تخصصی تر متناسب با مسائل پوست و مو است که به علت تغییر آب و هوا بروز می نماید، ضمن این که مصرف نمایندگان هم در پی محصولاتی با ترکیباتی هستند که با هر فصل سازگار است و مسائل خاص پوست و موی شان را رفع می نماید.

بهار و تابستان که هوا رو به گرمی می رود و رطوبت زیادتر است؛ امکان جوش و آکنه و افزایش چربی پوست بیشتر است، به علاوه موها بیشتر در معرض اشعه های مضر uv خورشید و عوامل محیطی آسیب رسان قرار دارند. به همین علت پوست و مو احتیاجمند یک روتین مراقبتی معین و محصولاتی متناسب با این آب و هواست. این موضوع درمورد آب و هوای سرد و خشک پاییز و زمستان هم صادق است و در فصول سرد سال، محصولاتی که خشکی پوست و مو را درمان می نمایند بیشتر مورد استقبال هستند. به همین علت محصولات مراقبت از پوست و مو در فصول سرد و گرم سال باید متفاوت و با حساسیت بیشتری انتخاب گردد.

جشنواره آخر فصل خانومی (Goodbye Summer) فرصتی ویژه برای انتخاب محصولات مراقبت از پوست موی مناسب فصول گرم و سرد با برترین قیمت است. محصولات این جشنواره از میان پرفروش ترین های خانومی انتخاب شده و شامل انواع شوینده و ماسک صورت، ضد آفتاب ، مرطوب نماینده ها، شامپو، ماسک مو می گردد؛ محصولاتی که شما در هر زمان از سال و در شرایط آب و هوایی محتلف به آنها احتیاج خواهید داشت.

محصولات آرایشی در فصول سرد و گرم

زنان در طول تاریخ همیشه انتخاب نموده اند که چه رنگ و مدل آرایشی با رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوستشان متناسب است. در دنیای مدرن توجه به تازه نگه داشتن و به روز کردن آرایش با تغییر فصل به جای پیروی از یک رنگ و سبک خاص نیز به این معیارهای زیبایی اضافه شده است.

در بهار و تابستان به علت ویژگی های آب و هوایی، گرایش به سمت آرایشی سبک تر، روشن تر و در عین حال طبیعی تر بیشتر است و استفاده از رنگ های جیغ و شارپ بیشتر دیده می گردد، در حالی که در پاییز و زمستان به علت پایین بودن انرژی و روحیه افراد، گرفتگی و سرمای شدید، تمایل به آرایش غلیظ تر بیشتر است. به علاوه، ویژگی لوازم آرایشی در فصل سرد و گرم ، از نظر تناسب آن ها با نوع پوست افراد و مقاومت شان در برابر گرما و سرما ، احتیاج به تغییر این محصولات بر اساس هر فصل را ملموس تر می نماید.

آنچه در جشنواره آخر فصل خانومی انتخاب خواهید کرد، تنها محدود به محصولات مراقبتی نیست؛ بلکه لوازم آرایشی با قیمت بسیار مناسب و تا 70% تخفیف را هم شامل می گردد. از میان دو گزینه پرتخفیف ها و پرفروش های خانومی این لوازم را برای فصل پاییز و زمستان به راحتی انتخاب کنید.

محصولاتی برای تمام فصول

همان طور که پوشش و رژیم غذایی شما با توجه به هر فصل تغییر می نماید، محصولات مراقبت از پوست و مو شما هم با توجه به تغییرات آب و هوایی احتیاجمند تغییر است. اما در این میان محصولاتی وجود دارد که توصیه می گردد آن ها را در همه فصول جزو روتین پوست و موی خود قرار دهید. استفاده از این محصولات در هر شرایط آب و هوایی ، آنها را در دسته پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی قرار می دهد.

ضد آفتاب، شوینده های صورت، مرطوب نماینده و آبرسان، انواع شامپو، رژ لب و لوازم آرایشی مانند ریمل یا خط چشم جزو محصولاتی هستند که در هر زمان تقاضا برای خرید آنها در بازار آرایشی بهداشتی وجود دارد.

برترین فرصت خرید

تنوع محصولات آرایشی بهداشتی با توجه به احتیاج مخاطب در هر سن و سال و جغرافیایی باعث شده مراقبت از پوست و مو و توجه به زیبایی نسبت به سال های گذشته بیشتر مورد اهمیت باشد. اما آنچه که اهمیت این موضوع را بیشتر می نماید، تهیه محصولات باکیفیت از برندهای معتبر و از فروشگاه های قابل اعتماد است.

خانومی، بزرگترین فروشگاه تخصصی در زمینه ارائه محصولات آرایشی بهداشتی است که با تکیه بر اصالت کالا و تنوع در محصولات با توجه به احتیاج فصلی مصرف نمایندگان، برترین فرصت خرید محصولات آرایشی بهداشتی را برای شما فراهم می آورد.

در جشنواره آخرفصل خانومی؛ این فرصت استثنایی را برای خرید محصولات آرایشی بهداشتی، با برترین قیمت و از برترین برندها از دست ندهید.

منبع: فرارو

به "اثر ترندها در رفتار مصرف کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در فصل های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر ترندها در رفتار مصرف کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در فصل های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید