اتلتیکومادرید در اندیشه استخدام نونو

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، سرمربی تیم فوتبال ولورهمپتون مورد توجه مدیران باشگاه اتلتیکومادرید قرار گرفته است.

اتلتیکومادرید در اندیشه استخدام نونو

به گزارش وبلاگ مایکروتاچ، نشریه انگلیسی میرر گزارش داد باشگاه اتلتیکومادرید نسبت به استخدام نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیروز تیم فوتبال ولورهمپتون علاقه مند است و در صورت جدایی دیه گو سیمئونه از این تیم، سراغ استخدام این سرمربی پرتغالی خواهد رفت. در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده مبی بر اینکه مدیران باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارند دیه گو سیمئونه را جایگزین توماس توخل آلمانی در پارک دوپرنس کنند.

نونو اسپریتو سانتو 46 ساله که سابقه سرمربیگری در ریو آوه، والنسیا و پورتو را هم در کارنامه اش دارد، از سال 2017 هدایت ولورهمپتون را برعهده دارد و این تیم را به یکی از باثبات ترین تیم های لیگ برتر انگلیس تبدیل کرده است. ولوزِ تحت هدایت این سرمربی پرتغالی که در حال حاضر در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است، این فصل برای غول های انگلیس حریفی پردردسر بوده است.

نونو اسپریتو سانتو که تنها یک فصل دیگر با باشگاه ولورهمپتون قرارداد دارد، در فصل 18-2017 پیروز شد این تیم انگلیسی را به قهرمانی جام اتحادیه انگلیس برساند.

در صورتی که نونو، ولوز را به مقصد نیمکت روخی بلانکو ترک کند، بار دیگر سرمربیگری در لالیگا را تجربه خواهد کرد، لیگی که در ماه های سپتامبر و دسامبر 2014 عنوان بهترین سرمربی ماه را به خود اختصاص داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اتلتیکومادرید در اندیشه استخدام نونو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید در اندیشه استخدام نونو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید